Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 ... kan lillebror hete Niklas da? Eller er navnene for like?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 To helt forskjellige navn spør du meg:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Liker ikke så godt når begge får -as-navn, men så er det jo ikke jeg som skal bestemme. Vet om noen som har to gutter med -as-ending der sistemanns navn er satt sammen av storesøsters og -brors navn. ungen har i tillegg et mellomnavn som slutter med -as. Blir litt drøyt, men la folk styre.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Lukas og Oliver <3 SYnes lukas og Niklas ble litt likt ja. Mne hva med Lukas og Nikolai..?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg synes det blir litt for likt, ja.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Skrevet 3. oktober 2011 Lukas og Niklas høres ut som et søtt søskenpar! Så JA: gå for Niklas om du liker det! Det er IKKE for likt! Klangen er jo helt forskjellig! Lukas og Niklas! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Skrevet 3. oktober 2011 Guttenavn er så vanskelig, noen fine med as-ending, men blir litt likt, er jeg redd. Klarer ikke bestemme meg for guttenavn. Verken Nicolai, Oliver eller Leander er aktuelle, av ulike grunner. HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #11 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg syns Niklas passet godt med Lukas. De hører liksom sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå