Gå til innhold

Når storebror heter Lukas...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... kan lillebror hete Niklas da? Eller er navnene for like?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja litt for likt synes jeg.......

 

Skrevet

To helt forskjellige navn spør du meg:)

Skrevet

Liker ikke så godt når begge får -as-navn, men så er det jo ikke jeg som skal bestemme. Vet om noen som har to gutter med -as-ending der sistemanns navn er satt sammen av storesøsters og -brors navn. ungen har i tillegg et mellomnavn som slutter med -as. Blir litt drøyt, men la folk styre.

Skrevet

....da må lillebror hete Leander..

Skrevet

Lukas og Oliver <3 SYnes lukas og Niklas ble litt likt ja.

Mne hva med Lukas og Nikolai..? :)

Skrevet

Jeg synes det blir litt for likt, ja.

Skrevet

Lukas og Niklas høres ut som et søtt søskenpar!

Så JA: gå for Niklas om du liker det! Det er IKKE for likt! Klangen er jo helt forskjellig!

 

Lukas og Niklas! :-)

Skrevet

Guttenavn er så vanskelig, noen fine med as-ending, men blir litt likt, er jeg redd. Klarer ikke bestemme meg for guttenavn. Verken Nicolai, Oliver eller Leander er aktuelle, av ulike grunner.

 

HI

Skrevet

Markus, Matteus eller Johannes!

Skrevet

Jeg syns Niklas passet godt med Lukas. De hører liksom sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...