Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Bubben faktisk er ganske god og det er godt og få vekk bubbene!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 hadde bare tenkt å skrive ok.... men nå ble jeg KVALM!!! ØRRRK!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg hater buser og må bare bli kvitt dem. Får nesten angst om jeg har buser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå