Gå til innhold

hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som har vært hos legen og opplevd at han ikke har funnet hjertelyden?? jeg har hatt en del vondt i magen og gikk til legen på fredag og fortalte min bekymring, han prøvde å lytte etter hjertelyden, men fant ingenting... jeg er 15+6 uker på vei nå.. har kjent liv, en gang i uke 13, en gang i uke 14 og i uke 15 kjente jeg liv både mandag og tirsdag, tydeligere disse gangene. siden da har jeg ikke kjent noen ting.. dette er mitt andre svangerskap. ble kjempe bekymret! men han legen da, som var en turnuslege, mente at kanskje det er fordi det er så tidlig i sv.skapet enda at det var derfor han ikke klarte å høre noe.. noen som har opplevd noe lignende tidligere? og helst da med positivt utfald..skal bestille u.l på privatklinikk i morgen..er ganske bekymra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Uff, ingen god opplevelse for deg dette. Har selv hatt perioder jeg har vært bekymret for om det går bra denne gange, kjent lite liv o.l. Men jeg kan berolige deg med at jeg var hos jordmor i uke 14, skulle høre hjertelyd, men hun fant den ikke... Jeg ble kjempe urolig, siden jeg da i tilegg hadde en dårlig følelse. Men hun brukte UL med en gang, og vi kunne sammen se en levende baby, der hjertet slo :-) Hun sa det kunne skje, kom litt ann på hvordan baby lå o.l

 

Lykke til i morgen, håper du får time med en gang, synes egentlig det er rart du ikke ble henvist videre med en gang. Ikke godt å være bekymret.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...