Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 MÅ ha en legetime til vesla i morgen grunnet utslett! ( Men allmenntilstanden er ellers fin) men har ikke så mye penger frem til Torsdag, ca 300 kroner.. Kan jeg be om giro eller MÅ man betale timen rett ette rman har hatt den?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Så lenge hun er under 16 så betaler du ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Åja? Det visste jeg ikke, hehe.. Så sjelden er hun hos legen gitt Ja, hun er bare 2,5 HI..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 og om du selv må til legen en gang du ikke har penger til det: ja, de gir ut en giro om du ber om det i skranka, men husk å få med den fra legekontoret, om de må sende ut en regning, så blir det et gebyr på 50 kr.. Men ungen går gratis
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Hvorfor tar legekontoret mitt da 75 kroner i gebyr om jeg må be om giro?? Og har de strengt tatt lov og forlange gebyr når man ber om giro??
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 De fleste legekontor sender nå giro via et regnskapsbyrå, fordi man ikke oker ta kampen med alle som ikke betaler. Og ja, de kan ta et ekspedisjonsgebyr, det har de lov til. Og ja igjen, du kan be om giro til deg selv. Barnet er gratis. Barn betaler kun for materiell, noen steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå