Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Hvordan ville dere reagert om et barn på 7 år sa sånne ting: Det er lov å drepe sine foreldre hvis dem ikke holder det de lover At han altså den 7 åringen skal hevne seg på min gutt(han har vist planer klare han siden 1 klasse(de går i 2:e nå) og driver spionerer på gutten min osv.. For å si det helt klart:gutten min har ikke gjort noe galt men jeg har snakket til han andre gutten en gang og lurer på om det er derfor han skal hevne seg på min sønn. Han driver kaster grus ,steiner osv på gutten min og derfor tok jeg dte faktisk på alvor da han nevner at han har planer om å hevne seg. Tenk dere en 7 åring. gutten min vet ikke hva å hevne seg engang er han og de andre snakker om det alerede i den alderen. Jeg ble satt ut virkelig. og har mange ganger snakket med foreldrene men gutten får aldrig noe straff for det han har gjort galt. de drar på badeland isteden hvis ungen gjør noe galt. Lurer på om jeg overreagerer eller hadde dere også reagert på dette? Orker ikke spydige svar,ønsker bare vite.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg klarte ikke lese innlegget ditt, det var lite sammenhengende. Men det denne gutten har sagt hadde jeg likt dårlig. Men det er vel foreldrene som må ta det med gutten. Du kan jo kanskje ikke si må mye mer enn at det ikke var fint sagt. Men som sagt, jeg skjønte ikke helt hele innlegget og sammenhengen..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Som sagt til deg før: Ring barnevernet. Å verne om barn er et samfunnsansvar og her må du ta ditt ansvar på alvor: Ring barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg ville bare forsikre meg om at dette faktisk var noe å gå til BV for eller om jeg bare overreagerer fordi det er flere som som sier til meg at sånn var jo også vi når vi var små. vi tullet mye osv..men jeg synes ikke det er noe å tulle med. Og noen sier ring Bv. så delte meninger her. vil ikke gjøre noe som vi kan få konsekvenser av. hi
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Hvis foreldrene ikke får gutten på rett kjøl, trenger de hjelp fra barnevernet. Ring før gutten din blir utsatt for noe!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg ville blitt bekymret både for den gutten som snakker om å drepe foreldrene sine ogfor han som ikke vet hva hevn er. Jeg ville også regne med at gutten din hadde gjort noe som plaget den andre gutten. Det trenger ikke være med vilje, men noe er det nok.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Er det så mye å blåse opp da, hører du han si noe sånt, så sier du bare at det var ikke pent sagt. Også nekter du din gutt å leke med han. I ditt forgje innlegg skrev du at moren satt bare inne å chattet med menn. Og lot guttungen leke ute uten tilsyn og ikke gi han mat på mange timer. Han gikk å tigget på dørene hos folk? Det er derfor vi ber deg ringe barnevernet om ikke moren tar godt vare på sitt barn, så kalles det omsorgsvikt. Men i dette innlegget forteller du at de er på badeland og du skriver foreldreNE? Altså det er 2stk voksne?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Saaaay whaaaat?! Det der forstod jeg ingenting av
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Innholdsrik overskrift! Konsekvent svarer jeg IKKE på nooooe om det ikke står i overskriften.. så har ikke lest det du har skrevet... men ville bare kommentere min fanesak! SKRIVE INNHOLDSRIK OVERSKRIFT!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Ja hos den ene familien er det 2 voksne mens hos den andre er det kun mor. HI
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #11 Skrevet 2. oktober 2011 Som jeg sa: gutten skal sannsynligvis ta hevn fordi han fikk tilsnakk her og det er han ikke vant med hjemmefra. Nei gutten min har ikke gjort han noe. til og med på sfo beskylder han ene gutten at min gutt har gjort det og det og jeg har faktisk bedt personale se etter og jeg får til svar at det faktisk er de andre to guttene som skal mobbe og ødelegge ikke min sønn. hi
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #12 Skrevet 2. oktober 2011 Det enkleste er å: Bytte skole/sfo, og dere kjøper dere nytt sted å bo. MEN sliter denne gutten pga sin mor som ikke bryr seg om han, så skriver du et brev til barnevernet og forteller de om hendelsen. Så poster du det og flytter.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Javel?? så å flytte er den beste utveien? Skal vi flytte fordi noen ødelegger for oss? skal de vinne? Det må bli slutt på dette her. hjelper ikke å flykte serru. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå