Gå til innhold

Sa til barnet mitt at pappaen var en drittpappa, reaksjonen jeg fikk var


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

gråting og at ungen min sa at pappaen ikke var noen drittpappa så må tydeligvis ikke snakke negativt om fjotthuet når ungen er tilstede:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy for ei kjærring du er hi! Spiller ingen rolle hvor ille faren til ungen er, for ungen er pappa en god persjon.. Du sier ikke slikt til ungen, eller i samme rom som ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er en drittmamma. Håper du egentlig bare troller og ikke er så dum at du bruker slike metoder. Alle med over 50 i IQ skjønner jo at selv om en pappa egentlig er en dritt, så er de aldri det i barnas øyne.

 

Fy fan så ekkel du er, Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

>Blåst?? Skal jeg liksom komme frem med alle superlativene om mannen som ikke fins?? Han prioriterer seg selv fremfor barna han har satt til verden:(

 

Senest for 4 måneder siden var han sammens med en dame og jeg trodde han hadde roet seg ned, men da hun ble gravid og attpåtil med tvillinger så fikk han kalde føtter og stakk av.

 

Hva faen er han da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud alle kan vell slenge ut noen slike komentarer. Jeg er no gift me pappan til mine men han kan no slenge ut noe vist han er irritert, å det kan no jeg også. ungene kan jo ikke bli sjermet for alt, de skal jo ut i verden også. dritt pappa er ikke en av di styggeste ordene jeg har hørt iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor elendig pappa han er og hva han har gjort har ikke noe og si, du slenger aldri stygge kommentarer til ungene om pappan dems. Det er forbeholdt deg, han og de VOKSNE dere tømmer dere hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater faren til barnet mitt intenst. Skulle gjerne vært forsvunnet fra jordas overflate tenker jeg noen ganger.

Men snakker aldri stygt om faren til ungen. Spør om han vil tegne en tegning til pappa osv.

Han har ingen del i noen konflikt og det er det verste jeg vet når foreldre prøver å sette barna opp mot en av foreldrene.

Håper du tuller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokst opp med en far som er alkoholiker, men jeg var heldig. Han drakk aldri hjemme (bare så det er sagt) Men moren min og div mennesker henne har vært sammen med har snakket dritt om pappa og jeg blir alltid kjempe lei meg og sint.. Det er ikke noe et barn trenger og høre. Ingen som sier at man skal skryte uhemmet om personer man ikke syns noe om, men dritt trenger man ikke og slenge om pappaen til barnet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre HI er å behandle faren med respekt forann barn og forann deg selv.

 

Han får gjøre som han vil, men vis barnet ditt at DU er en stødig, trygg person han alltid vil ha ved sin side. Skjønner din frustrasjon, men du kan aldri leve livet hans, du kan kun leve ditt! Gjør det beste ut av det du HAR, og prøv drit i resten. Lettere sagt enn gjort, men det er i allefall noe å strebe etter ;)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine foreldre hatet også hverandre da jeg var liten. Jeg er oppvokst hos min far. Jeg husker som det skulle ha vært igår at min far snakket stygt om min mor til meg og da jeg var hos min mor sa ho negative ting om min far. Det har vært helt forferdelig. Noe sånt skal man ikke si til barna sine!!! Klart en kan ikke skjerme alt for barna men ett barn skal få slippe å bli innblandet i hat og krangel av foreldrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...