Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg er såååå lei disse overskriftene om vekt, slanking og kosthold... nei, om jeg forstår at det dreier seg om det så klikker jeg meg ikke inn videre. Men dib kunne med fordel hatt et eget diskusjonforum for dette (eller kanskje de har det....) så hadde vi andre sluppet denne utrolig tette diskusjonen! aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh......................
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Det har de, i flere former faktisk. Slankedebatten, og 90 + for oss som virkelig er smellfeite, men det er jo ingen aktivitet der. Derfor plaprer vi om vekt her. Hvis du bruker pappskallen din litt, og går gjennom hvert enkelt innlegg her så kunne du strengt tatt sortert alle innlegg i andre debatter. F.eks i "Svigermordebatten", "Utroforum", etc. etc.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Vel, jeg blir ikke mindre drittlei vekt, slanke og kosthold diskusjoner for det.... vekt vekt vekt.... bla bla bla bla bla.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå