Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har brukt den som er flytende en stund nå og er ikke fornøyd. Det lukter friskt og godt, men jeg synes ikke tøyet blir rent. Har ofte flekker på skittent barnehagetøy etter vask. Brukte flytende omo før og var alltid fornøyd med det. Fjernet alltid hverdagsmøkk fra tøy. Gått over til flytende blenda uten parfyme nå og håper den er like bra som omo...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har kun brukt pulver, og har vært fornøyd. Liker ariel best, selv om det ikke kommer bra ut i test. Gruer meg litt til å gå over til blenda sensitiv når babyen kommer. Syns nyvasket tøy skal lukte godt!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Hvis du er på jakt etter noe litt billigere, vil jeg bare tipse om Shiny :-) synes det er bra, og det lukter godt! Trenger ikke engang tøymykner! (Vet at man ikke skal bruke tøymykner, fordi det ødelegger klærne og fibrene i stoffet, men jeg har ALLTID gjort det for frisk lukt og for at det skal føles mykt og godt! )
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Må rette på deg om tøymykner, det er motsatt. Å IKKE bruke tøymykner ødelegger over tid fibrene i stoffet og klærne holder seg kortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå