Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg og mannen min har et barn på tre og i snart 2.5¨år har vi snakket om å få en til, men mannen min vil ikke ha sex vi har ikke hatt sex siden unnfangelsen av barnat vårt. Nå venter jeg en stor operasjon for å fjerne overføldig hud og fikse meg. Jeg har sagt at den dagen jeg får dato for operasjonen er toget for barn gått. Noe han i går ble snurt for. Jeg har også blitt rådet til ¨fjerne livmorshinnen det har jeg utsatt i tilfelle vi skulle finne på og bli gravide. Vi har snakket mye rundt dette og han vet at jeg fixser ikke på kroppen min for så og "ødelegge" den igjenn men en ny gravditet. Er jeg slem om jeg sier at nei desverre toget for barn har gått. Ingnting vil glede meg mer om han vil ha sex med meg men jeg vil ikke ha barn etter at plastisken er tatt.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Hvorfor gidder du være sammen med en mann som ikke har villet ha sex med deg på 2,5 år?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Det syns jeg var et rimelig ønske. Ville ikke klart et forhold uten sex i 3 år, men det er en annen sak. Har man tidspress på å fåbarn så ¨må man pent forholde seg til det. Har han noe som gjør intimt samliv vanskelig må han jo gjøre noe med det, ikke bare vente det ut...Da går jo bare årene...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Nei han har ikke hatt tidspress på seg jeg foraltet at at jeg fikk plastsikkirugien til jul for en uke siden. Han vet jo at jeg har søkt men ikke når jeg fikk den. Nei det å ikke ha sex er til å bli sprø av, vurderer veldig å være utro men klarer ikke det for det er han jeg elsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå