2004+2006 og 2012!!? Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 hei er 5+0 og har de siste 2 dagene hatt "sterke" ( ikke murringer) menssmerter kunn på høyre siden. jeg begynner jo selvfølgelig og bekymre meg for at det er noe galt!! har ikke hatt noen blødninger og er ellers i fin form, bare ømme bryster og trøtt. var til gynokolog time forrige onsdag 4+3( egentlig for andre ting) og da tok han UL men var såpass tidlig at han bare kunne skimte noe ( tykkere silmhinner bla) øverst i livmoren. Kan smertene slyldes graviditet utenfor livmoren eller er det vanlig og ha litt sterke menssmerter kunn på ene siden.?? smertene er slik at jeg har lystvå ta smertestillinde for de, så de er relativt ubehagelige. har født to barn barn før men kan ikke huske å hatt denne type smerter noen med samme erfaringer?
tullemor_til_snart_4 Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Ville bestilt time å sjekket... har ei venninne som var gravid utenfor livmoren 2 ganger. og ho hadde intense smerter i kun en side... men tror ho hadde feber også...
Blomsterpiken og tullene Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Hei, ønsker ikke å skremme deg, men vil fortelle om da jeg hadde exu (som sv.skap utenfor livmor kalles). Jeg fikk en konstant smerte i venstresiden. Det lignet litt på sting, så ikke så veldig vondt, bare ubehagelig. Jeg hadde det i et døgn før jeg tok kontakt med lege. Da ble jeg sendt tili sykehuset for å sjekke med ultralyd, tok også blodprøve med to dagers mellomrom for å sjekke hcg-nivået. Var da 6 uker på vei. De så ingenting i livmoren på ul, så de antok det var graviditet utenfor livmor. Det gikk tre uker før jeg begynte og blø, men fortsatt var det "noe" der. Hadde uskrapning for å utelukke noe i livmor. Jeg fikk tilslutt cellegift som fjernet det som var i egglederen. Ta kontakt med legen din! Håper det er uskyldig, men best å ta en sjekk! Bedre å få en ul for mye enn å få en sprukket eggleder. Lykke til!
2004+2006 og 2012!!? Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2011 takk for svar, ringer legen jeg, er bare redd for å virke hysterisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå