Gå til innhold

Teller OS som grunnlag for nye foreldrepenger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger nr 2 og får i dag OS for nr 1. Jeg jobber så mye jeg kan ved siden av OSen, så har ikke full OS.

 

Spørsmålet er: Gjelder OS-delen av inntekten min som grunnlag for svangerskapspenger?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Teller OS som grunnlag for nye foreldrepenger?"

 

Nei.

Skrevet

Nei, men er du alene med nr 2 også, så får du ny OS-periode der. Da starter de 3 årene på nytt for det nye barnet.

Skrevet

Takk for svar begge to!

Jeg tjener rundt 15 000 på å arbeide hver måned akkurat nå.

 

Vil denne summen gi noen utbetaling ved siden av OS-pengene?

 

 

Skrevet

altså... hun skriver at hun PLANLEGGER nr 2...

 

Da håper jeg virkelig ikke hun har tenkt å få overgangstønad for nr 2 også.. det vil jeg kalle utnytting av både stat, og en evt barnefar. Å bevist få barn..og samtidig være singel...

 

Videre vil du får foreldrepenger for det du har jobbet for ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...