Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg planlegger nr 2 og får i dag OS for nr 1. Jeg jobber så mye jeg kan ved siden av OSen, så har ikke full OS. Spørsmålet er: Gjelder OS-delen av inntekten min som grunnlag for svangerskapspenger?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 "Teller OS som grunnlag for nye foreldrepenger?" Nei.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Nei, men er du alene med nr 2 også, så får du ny OS-periode der. Da starter de 3 årene på nytt for det nye barnet.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Takk for svar begge to! Jeg tjener rundt 15 000 på å arbeide hver måned akkurat nå. Vil denne summen gi noen utbetaling ved siden av OS-pengene?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 altså... hun skriver at hun PLANLEGGER nr 2... Da håper jeg virkelig ikke hun har tenkt å få overgangstønad for nr 2 også.. det vil jeg kalle utnytting av både stat, og en evt barnefar. Å bevist få barn..og samtidig være singel... Videre vil du får foreldrepenger for det du har jobbet for ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå