Gå til innhold

Dere som er samboere\gift..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det seg at dere blir betatt av andre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, faktisk ikke. Er like forelsket i mannen min nå som da vi ble sammen for 9 år siden :o)

Skrevet

Absolutt! Det er jo mange hverdager i et forhold, og under de er det lett å falle for andre som viser ørlite grann oppmerksomhet. Kunsten er å kose meg med tanken på egenhånd, uten å innvolvere noen andre:-)

Skrevet

Godt å høre det er fler enn meg :)

Jeg kan også bli betatt, men gjør så klart aldri noe med det...

Skrevet

Vert ilag i snart 9 år, men ha ikke blitt det enda iallfall...

Skrevet

jepp, jeg forelsket meg i en også. gresset var ikke grønnere på andre siden!

mannen tilga og jeg falt på nytt for han:)

Skrevet

Det har vel skjedd et par ganger, jeg kan huske to menn jeg har blitt nervøs i nærheten av og hatt litt sommerfugler i magen med, men jeg har jo aldri behandlet de som noe mer enn kollegaer/medstudenter okke som. Har jo null interesse av noen andre enn mannen min men når kroppen reagerer på en annen manns fysikk så skjer det jo bare.

Jeg selv VELGER å ikke agere på det! :-)

Skrevet

Har ikke blitt det enda(10 år sammen), men regner med at det kan skje.

Skrevet

Ja, stadig vekk. Det er så deilig å gå rundt og være småforelska, det gir dagen litt ekstra krydder når det kribler... Men å gjøre noe med det, nei det vil jeg ikke.

Skrevet

Blir småbetatt av andre hele tiden, jeg. Men aldri slik at jeg kunne tenke meg å ligge eller rote med andre. Det er utenkelig.

Har vært sammen i 10 fine år :)

Skrevet

Betatt som i "synes er ekstra kjekk eller spesiell", ja, forelsket, nei.

Kan godt kile litt i magen når man ser eller snakker med enkelte andre menn, men har aldri møtt noen jeg kunne tenke meg å bytte ut samboeren til fordel for.

Skrevet

Jeg blir aldri betatt av andre. Jeg føler meg fortsatt forelsket i mannen min etter 6 år :-)

Skrevet

14 år.. vært litt betatt av en kollega, litt sånn perifer kollega siden jeg jobber på en svær arbeidsplass...

Men kunne aldri gjort noe med det, uansett ville ikke han vært interessert i en ultrasliten småbarnsmamma.. hehe!

Skrevet

Ja, det hender, og det har også ført til at jeg har gjort ting jeg ikke skulle gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...