Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Og skal begynne imorgen. Hvor lang tid må jeg regne med å bruke og hvordan skal jeg gjøre det? Jeg veier 100 kg og er 169 høy.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Kutt ut alt du ikke trenger. Sjokolader, kjeks, brus med sukker og slike ting. Smør på skiven trengs ikke. Ikke ta det så drastisk. Du har vel levd med dette en stund? Og da tar det tid å få det av. Og det er det beste for varig resultat. Gå tur hver dag, om du kan i tillegg
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Ett år er realistisk. Skal det gå raskere vil du måtte forsake så mye at det blir vanskelig å følge opp. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har såvidt begynt å kutte ut sukkerting, skal ned 35-40kg til slutt. Har kommet på en liten smell med sukker nå pga flere bursdager hvor de stapper kake i deg :S Men begynner på ny frisk igjen i morgen. Har ikke veid meg, men klærne passer bedre allerede:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Har vært /er i samme situasjon som deg. Har tatt det veeldig sakte, gåttt ned ca ti kilo i året og har så og si ingen overflødig hud (på mage eller lår). Mange som får det hvis de går for raskt ned i vekt. Er viktig å trene samtidig som man minsker matmengde og kutter ut alt som kroppen ikke trenger så mye av. Har 15 kilo igjen, så er jeg i mål.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Fyll alltid halve tallerkenen din med grønnsaker. Det kan være en grønn salat, kokte grønnsaker eller revet råkost til middag, en gulrot og en tomat til frokost osv. Drikk ikke annet enn vann, her er det mye kalorier å spare. Evt kan du drikke skummet melk til brødmåltidene, inneholder mye kroppen din trenger. Til mindre kalorier du spiser, til viktigere er det at maten er næringstett. Grove knekkebrød er utmerket til frokost og lunsj. Topp dem med magerost og rikelig med paprika, litago prim (ikke veldig sunt, men inneholder jern og stopper søtsuget), makrell i tomat (ikke veldig kalorifattig, men supersunt), mager leverpostei, kokt skinke eller kalkunpålegg og tomat/agurk. Fordelen med knekkebrød framfor mykt brød er foruten å inneholde mer fiber og mindre kalorier per skive at det er lettere å like dem uten smør. Prioriter frukt selv om de inneholder litt sukker. Utmerket som nellommåltid (maks 2 om dagen dog), og kan stanse snopsyke. Like mye vitaminer som i juice, men mer fiber ig dermed metthetsfølelse. Spis mer rent kjøtt/fisk og mindre farseprodukter. Maks to alkoholenheter i uka. Gå de avstandene som er mindre enn 3 km, og ta deg turer utenom når du har overskudd. Lykke til fra en som tok av 20 kilo på 5 mndr, og synes det gikk ganske smertefritt
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Du MÅ trene kondisjonstrening, og helst vekter også. (Det øker forbrenningen.) Kondisjonstrening gir deg mindre matlyst og mer lyst på sunne matvarer, æresord!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Dere er gull! Tar med meg alt her jenter! Tusen takk hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå