Gå til innhold

bekkenløsning :(


skjippa

Anbefalte innlegg

hei er det flere som sliter med bekkenløsning? noen som har hørt fått noen tips om noe som kan hjelpe på smertene?

ønsker jobbe lengst mulig, men er ganske mye løft og da ligger jeg når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..

 

har hatt de siden uke 8 ca og er nå 22+2 og er ikke blitt bedre helst verre. gradert sjukemelding med ikke fulle dager... og unngå dei tyngste løftene. ( eg jobbe i bhg 3-6 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber 20% mindre, jobber selv i barnehage med spesialbarn, der av den ene er 5år og ikke går, så blir endel tunge løft i løpet av dagen. kanskje jobbe litt mindre på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare litt antydninger til tider. Men merker veldig stor forskjell på skoen jeg har på meg. Kjøpte akk nye vintersko med litt høyde på hælen.. ikke bra.. 50 m med de, og jeg måtte snu å bytte sko. Så joggesko er tingen for meg! Raske skritt på asfalt gir også symptomer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er du øremerket på han?? vi på jobb har støtteped å me må hjelpe å avlaste ho til tider for ho er en ekstra ressurs for oss på avd ho er ikke tilsett til å var øremerket på han hele tiden. Så har me ei anna støtteped som er på en annen unge der ho er på han hele tiden.

 

KMKN- Ja stemme de. joggesko å gå sakte er tingen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i mitt andre svangerskap nå, hadde ikke store plager med bekkenet i første svangerskap. Men sliter nå, men for de som ikke vet så er det to forskjellige typer; bekkenlåsning og bekkenløsning!

 

Bekkenløsning er ikke lett å få fikset iflg naprapat.

 

Bekkenlåsning kan løses og fikses helt. Jeg har vært hos en naprapat 3 ganger nå og er ihvertfall i bevegelse igjen. Den kommer å går men ihvertfall mye bedre. Naprapaten løste opp knuter, strakk og tøyde veldig på meg og det hjalp!! Med jevnlige og små turer hver dag klarer jeg å holder det i sjakk.

 

Så jeg anbefaler ihvertfall å prøve en naprapat time og høre om de evt kan hjelpe dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...