Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg er selv under 155, og ser nå at det er noen andre "søte små" her inne også Jeg lurer på om dere sliter med at alle tar dere for å være barn? Folk tror jeg er maks 14/15, noe som er utrolig irriterende. Føler ikke helt at jeg blir tatt seriøst på grunn av at jeg er veldig lav og har et barnslig ansikt. Nå kler jeg meg ikke som en fjortis heller, men synes jo det er utrolig vanskelig å finne klær som passer! Hvor finner dere klær?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Ja jeg har problemer med å bli tatt alvorlig jeg å, men Eva Rosenkrantz er jo like lav som oss (jeg er 149cm). Tror hun kjøper klær i dyre butikker, men jeg sliter med å velge ut hvilke klær (stil) jeg passer til da.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg kan ikke akkurat si jeg sliter når jeg blir spurt om leg når jeg kjøper vin og er 32 år og er firebarnsmor.. hehe.. Selv om de ikke tror jeg er under 18år, så er det bare de under 25 år som skal vise leg uoppfordret. Så jeg sier meg fornøyd med å bli tatt for å være under 25 også, jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå