Gå til innhold

farsdag om noen uker, idee til gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger noen ideer., er ikke før andre helgen i november, men liker og være tidlig ute

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... en boks med tv-serier han liker? noe med "verdens beste pappa" på? Sexy undertøy til deg selv? Klær eller parfyme? Gavekort på ting han liker, f.eks 3 massasjer fra deg, 1 kveld med gutta boys, osv?=)

Skrevet

Hva liker faren din å holde på med da? Faren min er jaktgal og glad i blomster og kaker. Han blir bestandig glad for en god kake, en jaktbok eller en spennende potteplante.

Skrevet

Jeg fant nettopp den perfekte gaven til mannen min :D

Han har bursdag etter farsdagen så blir kombinert så jeg skal bestille samleboks med Fast and the furious filmene 1-5 i Blu Ray :D Har reservert den nå. Da blir han nok fornøyd :D

Skrevet

Gavekort på en kveld ute med kompisene, er du seriøs? Sånn at når han har brukt opp gavekortet, så har han ikke lenger lov til å gå ut?

– Passer det om jeg går ut en tur med Roger og Jimmern neste lørdag?

– Beklager kjære, du har brukt opp klippene dine, så du må nok bli hjemme.

Skrevet

Gode tøfler, eller gir det negative assosiasjoner? Bra gave i hvert fall, når vi nærmer oss vinteren.

Skrevet

Var ikke helt sånn ment med gavekortet da :P Bare mange ting han setter pris på - som en fyll med komiser som han kan bruke når han vil , og andre ting han liker i hverdagen :)

Skrevet

Kort de har laga i barnehagen og tegninger de har tegna med deg, og frokost på senga, eller klar da han kommer ned? På farsdag får han jo sove til jeg sender barna til å hoppe på han.

Skrevet

Skal du ikke gi gave til faren din men til faren til barna dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...