Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 trenger noen ideer., er ikke før andre helgen i november, men liker og være tidlig ute
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Hmm... en boks med tv-serier han liker? noe med "verdens beste pappa" på? Sexy undertøy til deg selv? Klær eller parfyme? Gavekort på ting han liker, f.eks 3 massasjer fra deg, 1 kveld med gutta boys, osv?=)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Hva liker faren din å holde på med da? Faren min er jaktgal og glad i blomster og kaker. Han blir bestandig glad for en god kake, en jaktbok eller en spennende potteplante.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg fant nettopp den perfekte gaven til mannen min Han har bursdag etter farsdagen så blir kombinert så jeg skal bestille samleboks med Fast and the furious filmene 1-5 i Blu Ray Har reservert den nå. Da blir han nok fornøyd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Gavekort på en kveld ute med kompisene, er du seriøs? Sånn at når han har brukt opp gavekortet, så har han ikke lenger lov til å gå ut? – Passer det om jeg går ut en tur med Roger og Jimmern neste lørdag? – Beklager kjære, du har brukt opp klippene dine, så du må nok bli hjemme.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Gode tøfler, eller gir det negative assosiasjoner? Bra gave i hvert fall, når vi nærmer oss vinteren.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Var ikke helt sånn ment med gavekortet da Bare mange ting han setter pris på - som en fyll med komiser som han kan bruke når han vil , og andre ting han liker i hverdagen
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Kort de har laga i barnehagen og tegninger de har tegna med deg, og frokost på senga, eller klar da han kommer ned? På farsdag får han jo sove til jeg sender barna til å hoppe på han.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Skal du ikke gi gave til faren din men til faren til barna dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå