Gå til innhold

Dere som har menn som er utro...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det de samme damene som tidligere har svart her inne " Jeg trenger ikke sminke meg,vaske håret, eller ta på meg noe annet en joggedressen..for mannen min elsker meg uansett"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For egen del kan jeg svare; SLETT IKKE!

Jeg er velstelt, ren og pen og går stort sett i drakter, kjoler og pumps (skyhøye som sådan) da jeg har en arbeidsplass som fordrer det.

 

Hjemme, dersom jeg går veldig stivt kladd på jobb kan jeg skifte til en korte "basiskjole" og thights, og det hender jeg kliner til og tar på meg joggesko når jeg henter barna i barnehagen...

 

Og jeg eier faktisk et par gummistøvler...

 

Hva slags dumt spørsmål er dette egentlig? Mener du at damer med utro menn kan skylde seg selv? For det gjør de. De prøver å finne ut alle de tingene DE kunne gjort annerledes, men jeg har kommet dithen at dette har aldri aldri aldri handlet om meg, det har handlet om ham. Enkelt og greit!

 

Mvh

http://blankearkogfargestifter.wordpress.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...