Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Er det de samme damene som tidligere har svart her inne " Jeg trenger ikke sminke meg,vaske håret, eller ta på meg noe annet en joggedressen..for mannen min elsker meg uansett"
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 For egen del kan jeg svare; SLETT IKKE! Jeg er velstelt, ren og pen og går stort sett i drakter, kjoler og pumps (skyhøye som sådan) da jeg har en arbeidsplass som fordrer det. Hjemme, dersom jeg går veldig stivt kladd på jobb kan jeg skifte til en korte "basiskjole" og thights, og det hender jeg kliner til og tar på meg joggesko når jeg henter barna i barnehagen... Og jeg eier faktisk et par gummistøvler... Hva slags dumt spørsmål er dette egentlig? Mener du at damer med utro menn kan skylde seg selv? For det gjør de. De prøver å finne ut alle de tingene DE kunne gjort annerledes, men jeg har kommet dithen at dette har aldri aldri aldri handlet om meg, det har handlet om ham. Enkelt og greit! Mvh http://blankearkogfargestifter.wordpress.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå