Gå til innhold

Hvor mange dager igjen idag søndag 2. Oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er formen?

8 Dager igjen her, altså 1 uke til termin i morgen (!!!!) ;)

Fikk lurt gubben til 2 runder i halmen i dag tidlig og kjente jeg begynte å få litt tak av det etterhvert. Nå sitter jeg å drikker te med kanel i og tenkte å ta meg en dusj for å stimulere brystvortene.

Ender vel bare med at jeg blir sliten og ennå mer leeei, men verdt forsøket. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager, 3 uker i dag - meeeen han har jo fått beskjed om å komme litt før ;o)

Skrevet

50 dager igjen her :) 7uker.

Formen er tårlig bra, sliter med bekkenløsning, og masse kraftige kynnere. Det har jeg gjort siden tidlig i svangerskapet, men merker di blir kraftigere for hver dag som går. Håper han holder seg der inne hvertfall 4 uker til :)

Skrevet

...glemte å si at formen er fin - men jeg føler at jeg sprekker snart + har litt (mye...) problemer med halsbrann og sure oppstøt om natten, så jeg sover som regel med 3 (!!) puter under hodet...

Skrevet

0 dager igjen!!! Termin i dag!!

Kjenner ingenting utenom vanlige kynnere....pokker!

Skrevet

-3 her. Krysser fingrene veldig for at det skjer noe i natt!

Skrevet

6 dager igjen ;) har vært hos jm å fått modningsakupunktur nå...så nå får vi se om ikke vi får fart på ting...;)

Skrevet

Termin i dag! Men gått 7-14 dager over tidligere, så satser på at jeg tropper opp på føden til vurderingstimen neste søndag :)

Skrevet

75 dagar så det är ju en hel evighet.... Har så jäkla ont i bekken och massa kynnare så jag hoppas dessa 75 går fort fort fort..

Skrevet

16 dager til planlagt KS. :-) Jeg er sååå utolmodig!

Formen er ok. Meget sliten av bekkenløsning, kynnere og press mot ribbena. Hjelper ikke at jeg for tiden går hjemme med en trassig 5-åring heller...

Skrevet

1 dag igjen. Har sovet dårlig og har hodepine så ikke en god dag. Fødslen trenger ikke starte inatt, må sove og bli kvitt denne hodepinen! ;)

Skrevet

26 dager igjen her. Satser på at det tar noen dager til - er på hytta;)

Skrevet

7 dager igjen, termin neste søndag..

Men med forrige mann så startet riene 7 dager før termin, og fødte 6 dager før termin.. Så litt skuffa over at ikke det samme skjer nå - men håper enda på fødsel i morgen da.. :)

Måtte hell og lykke være med meg, og alle dere andre som er superfødeklare!! :D

Skrevet

6 dager igjen, og nå er baby velkommen ut! :) Begynner å bli sliten, men prøver å tenke at det kan ta laaaaang tid enda.. Håper ikke det men! :)

Skrevet

46 dager igjen her, så godt med tid ennå... men skulle ønske permisjonen kunne begynne snart, så jeg rakk å gjøre litt av det jeg både trenger og har lyst til å gjøre av forberedelser, i stedet for å bruke all energi på jobb og prøve å følge opp jenta vår på fritiden.

Skrevet

Bare 6 dager igjen her, kjenner veldig at barnet presser nedover i bekkenet. Det er vanskelig å reise seg og gå, har også hatt litt vondt i korsryggen. Venter veldig på at fødselen kommer i gang. Sover ikke så godt om natten, våkner og klarer ikke å sove igjen.... Så håper det ikke går mange dager før babyen kommer.... Lykke til dere alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...