Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 På badet har jeg to stk slike skap http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30205175/#/10205176/ , og ettersom det er frostet glass på de, trenger jeg tips til hva jeg skal ha inne i de?! (er for rotete nå ) Noen tips ellers på hva jeg kan gjøre for å gi ett best mulig inntrykk, selvfølgelig rent og ryddig, men noe utenom det? Tenker da i forhold til møblering og annet stash. Er ett stort hus, 4 soverom, og stooor hage.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 sammenrullede hvite håndhåndklær noen parfymeflasker, evt eksklusiv sminketing samme serie.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har vært på mange visninger og de fleste har flotte hus som er både rene og pene. Men utrolig hvor få som tenker på uteplassen. En terasse kan være kjempekoselig med litt lyng og utemøbler. En flott krans på døren og litt blomster. Om du har flotte vinduer med utsikt så ikke gjem dem bak gardiner.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Figurformede såper og sløyfebånd? I hagen ser det pent ut hvis du har ørlite hagemøbler. En velholdt hage er også verdifull i kjøpernes øyne. Dvs, de fleste drømmer om å få se en vakker staudehage. Men man kan så klart ikke vente at alle skal ha en botanisk hage i hagen :-) Noen anbefaler vel å ha fyr på peisen i stua, eller tenne lys på enkelte steder. Blomster i vaser er vel også anbefalt. Det skal være enkelt og ryddig.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Begynn og pakk det som er overflødigt. Jeg pakket så mykje pynt og bilder og overflødige møbler at det vart så stilrent. Fikk 800 000 over takst. Tror det har mykje og seie.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Tusen takk for innspill, er vel visning om litt over ei uke, så begrenset hva jeg får gjort i hagen, og skulle ønske den hadde blitt mer prioritert tidligere i sommer :-/ . Men skal fikse litt utemøbler å sette på altan, og pynte opp med litt lyng der og ved inngangspartiet. Så fikser jeg i skapet på badet, fjerner det jeg kan generelt i huset, pynter med litt friske blomster og lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå