ungmortil3 Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Er ute etter å kjøpe bodyer og pysjer i str 74 og alt av tøy i str 80 og 86, noen som selger eller kan tenke seg å selge?
Musemor med tre søte små Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Dersom du bor i Oslo er det en butikk med brukt barneklær på Damplassen. Var det iallefall for et par år siden. Den var ganske billig også.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Om du bor i Bergen kan du få av meg! Trenger noen som kan arve klærene etter mine jenter:) Masse av det er vinterklær. Bla ulldress fra reflex, fleecedress fra reima, sånne "sokkesko" fra reima+++ om det er interessant.
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har litt i 86 du kan få. Send meg adressen din på pm, om du vil.
ungmortil3 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg bor ikke i Bergen, men jeg sendte den en pm jeg .
LoveMyFamily Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Hei, jeg selger unna alt tøy etter jentene mine nå, har igjen str 80 og 86. Selger store esker pr str. for kr 300,- i eskene er det bodyer, bukser, strømpebukser, kjoler, gensere, vinterdresser (mener det er regntøy der også), sokker osv. Alt er i god stand, det som er mindre pent er kastet, så det som er igjen er veldig pent, og det er ganske mye... Send meg pm om det er interessant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå