Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Etter oppdaget svangerskap er det ikke vanlig, da er det mest vanlige å bære fram et barn. Men leser du på slike forum som dette, særlig 1. trim. så virker det veldig vanllig for de samles der, alle skrekkhistoriene.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Ja, jeg er gravid og hører egentlig hjemme på 1.tri, men jeg må bare holde meg unna. Blir jo helt stressa og nervøs av å være der. Virker som alle har mistet 15 ganger og at det er et under hvis det går bra :-( ikke hi
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Fant noe på nett: Når det gjelder helsevesenets tall på hvor vanlig en abort er (utenom de tidlige tilfeller som beskrevet ovenfor), angis det at vel 15% av alle erkjente svangerskap ender med spontanabort. Omtrent 80% av disse skjer innen utgangen av 12. svangerskapsuke. Risikoen for spontan abort øker med kvinnens alder til 20% ved siste del av kvinnens fruktbare alder.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 det er ikke uvanlig dessverre, men har selv vært gravid 2 ganger og aldri mistet
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Syns alle skal holde seg unna dette forumet når man er gravid jeg for fy flate så mye grusomt man kan lese om ! Er man litt nervøs i utgangspungtet så er avhold herfra tingen. Det gjorde jeg. Meldte meg inn når babyen ar kommet og ting var greit
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Det vanligste er jo at det går bra Jeg har lest at de fleste opplever en tidlig spontanabort en eller annen gang i løpet av livet. Hos meg har det gått bra 2/3 ganger.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Tror det som regel går bra, men har flere venninner som har mistet. Jeg har 5 barn og har aldri mistet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå