Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Holder på å flytte, og har funnet tusen gamle bokser med maling som jeg ikke har noen interesse av å ta med meg videre. Hvor kan man levere slikt? Finner ingen informasjon på kommunens hjemmesider, det står bare at kommunen har plikt til å ha returpunkter for maling osv, men ingenting om HVOR disse stedene er! (Koko...) Før vet jeg at man kunne levere gamle malingsspann til fargehandlere, men sånn er det kanskje ikke lenger? Har både tomme og ganske fulle bokser (men malingen oppi er størknet/ødelagt, så alt må kastes). Håper noen har gode forslag/råd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 De tar dem imot på søplefyllingen...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Noen bensinstasjoner har slike miljøbokser til farlig avfall, ellers så er det på gjenvinningsstasjoner, men de er sjelden åpne på søndager. Tomme bokser kan gå i metallavfall, mens de med rester i er farlig avfall. Hvilken kommune er det snakk om?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Gjør som de gjorde på 50/60 tallet og tidligere.. Grav de ned i hagen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå