Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10087106/?query=SOLSTA+2-seter+sovesofa
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Synes den så hard og vond ut å sitte i, og sovesofaer har aldri vært godt å sove i Ville satset på en mykere type sofa og heller ha en feltseng i boden...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 så j helt grei ut den der. Det er bedre å sove på sovesofa enn en feltseng i allefall. vi skal ha sovesofa til gjesterommet, fordi vi ikke får plass til dobbelseng der, og da er det ikke så viktig om sofaen er god å sitte i heller. og gjester sover sjelden over mer enn 2 dager her hos oss. jeg kunne lett gått for den der jeg! =)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Helt grei, fin var den ikke, men var heller ikke stygg. Hadde personlig kjøpt noe finere.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Det kommer an på hvor mye den skal brukes synes jeg. Om den skal soves i ofte, vil jeg tro den ikke er noe særlig behagelig, kanskje ha en god overmadrass i tillegg? Men om den skal stå på et gjesterom eller noe, gjør det jo ingenting
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Den skal stå på kontoret. Vil ha en liten sofa. Den skal ikke brukes til å sitte i. Vi har sjelden gjester, den blir nok bare brukt et døgn i gangen innimellom. Hi
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Kjør på! Billig og sikkert bra nok til slikt bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå