Gå til innhold

dritt lei


123tonje

Anbefalte innlegg

Ja , da var termin dato her , men ingen baby ennå .. Er så lei , har hatt ganske sterke kynnere hele helgen.. Noen som har noen råd til å få ting til å skje litt fortere ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!!

Har også termin i dag...ingenting skjer utomon kynnere som kommer og går! Utrolig hvor lei en blir i slutten...huff! Heldigvis er det jo ikke lenge til man får treffe nurkene uansett nå da <3

 

Sex kan jo prøves ;-) Har prøvd annenhver dag nå den siste uka..funker atså IKKE på meg :-p Fornøyd mann da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det skulle seriøst vært en oppskrift på noe som garnatert funker etter uke 37! Er så lei selv at jeg spyyyyyyyr snart! Orker ikke å ha stor mage lenger! Vil møte lillegutt og begynne livet mitt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo bare halvparten av oss som føder før termindato, mens resten må regne med å vente inntil 2 uker til :)

Har også termin i dag, men har født inntil 14 dager over før, og blir utrolig nok mindre utålmodig bare termindatoen er passert -da vet jeg jo at det uansett ikke kan være alt for lenge til! Formen er god den efter omstendighetene, har ingen tegn til at noe er på gang, men ikke hatt det de 3 andre gangene heller, før det hele braker løs. Så satser på mest mulig søvn og hvile til uka med de små på SFO/barnehage, og lett overernæring i tilfelle jeg plutselig får bruk for reservene... Haagen-Dazs mmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi å bli noen som har nådd termindato :) Så da kan vi trøste oss med at vi ikke er alene :)

Det eneste som funker hvis man er moden er visst sex, men har ikke funket her (aner jo ikke om jeg er moden da). Men funker jo på mange andre!

Selv skal jeg bestille meg fotbehandling og slappe av disse dagene, fødselen er jo uansett ikke langt unna, så greit å ha enegi til den stooore dagen :D

 

Masse lykke til damer, blir fødsel på oss uansett om ikke mange dagene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...