Gå til innhold

Navnehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr to og trenger litt hjelp...

Jeg, samboeren min og datteren vår har alle navn på M. Lillesøster i magen må sikkert derfor ha et navn på M??? Men, jeg vil at hun skal hete noe annet?

Blir det dumt at alle vi tre har samme forbokstav, men ikke lillesøster? Vi skal mest sannsynlig ikke ha flere da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er teit at alle skal hete med samme forbokstav syns jeg. Dere hadde brutt den teite greia med å tenke anderledes denne gangen.

Skrevet

JA, det blir dumt. Dere burde jo tenkt på det før om dere først har begynt med denne trenden.

Synes også det er teit hvis alle i familien har dobbelnavn, unntatt èn, eller omvendt.

Skrevet

Spiller ingen stor rolle:)

Dere velger det navnet dere har lyst på. Med eller uten m.

Gjest overlord
Skrevet

Ja, jeg syns faktisk det blir teit. Jeg var opptatt av at ingen skulle ha samme bokstav, men dersom 3 stk allerede har samme bokstav ville jeg gitt det til sistemann også.

Veldig mange fine navn som begynner på M, så burde ikke være så vanskelig.

Skrevet

Ville valgt noe på M. Mange fine navn, f.eks. Maren, Mie, Mia, Mille, Milla, Mari, Maia, Madeleine... Hvilket navn tenker du på, og hva heter søsteren?

Skrevet

Jeg ville IKKE valgt et navn på M til den lille - det er jo først da dere skaper teite trender :) Det er ikke for seint enda, mener jeg da. Gå for det navnet du liker, og drit i om det begynner på M!

Jeg vet om en familie der ALLE 4 har navn som begynner med Ma... Kjedelig!

Skrevet

Synes det er kult! Gå for et M-navn.

Skrevet

Hva heter søsteren? Lettere å hjelpe da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...