Gå til innhold

holder på å bli sprø her.. ( litt langt, sorry )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få lettet litt på trykket :( tok på fredag hcg prøve for å få klarhet om jeg er gravid igjen, eller om g-testen var positiv pga rester hengende igjen etter siste sa for en mnd siden. Så nå venter jeg spent, kan ikke vente til i morgen når legen skal ringe meg med svaret..

Har egentlig innstilt meg på at det kom til å ta litt extra tid før jeg skulle få mens etter SA, og så fortsette prøving etterpå, har jo time hos gynekolog 21 okt. Og så kommer denne usikkerheten. Er jeg ikke gravid, så burde vel hcg måling si noe klart, og da vet jeg det helt sikkert hvert fall. Men hvis den viser stigning, så er det jo topp, nettopp det jeg ønsket så sterkt, og da blir jeg jo overlykkelig, men samtidig engstelig som bare det. Forrige gang ble vi gravide etter 6 mnd, og så tok det 5 dager før SA ble faktum. Nå er jeg på følelsmessig berg og dale, prøver å minne meg på at jeg vet ikke OM jeg er gravis en gang, men så kjenner jo litt småkvalme og mensmurringer og alt dette. Og så løper på do 50 ganger for dagen og sjekker om jeg ikke spotter eller noe.. men jeg vet jo ikke om jeg er gravid en gang . Sprøtt, sant ? Så tenker jeg at hvis jeg ikke er gravid, og mensen nærmer seg ( murringer må jo bety noe ), så ville jeg så gjerne få vite først jeg ikke var gravid, for å så få mensen som forventet, ikke før den telefonen fra lege, for da kommer jeg til å tenke at jeg var gravid og så gikk det galt igjen.. hvis dere skjønner hva jeg mener. Føler meg veldig ustabil emosjonelt i dag, gubben er d--lei av å høre på det, han er en sånn type " kommer når det kommer ". Ganske lite støtte å få av han, men sånn er det bare, ikke alle er flinke til sånt.

Beklager at det ble så langt, måtte bate få luftet litt tankene. Takk at dere giddet å lese det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...