Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Hjelp, jeg har fått en hemorroide og det er så ekstremt vondt. Jeg kommer meg ikke på apotek i dag, er det noe jeg kan gjøre likevel? Jeg har "dyttet" den inn (beklager detajler) men det er fortsatt veldig vondt. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Det gjør stygg vondt der og da, men da slipper du smerter på lenge: Klem på den til du kjenner den blir mykere å ta på.. Fikk jeg beskjed av fra legen min sist jeg gikk gravid, fik hemoroide hele tiden, og viste ikke hvor jeg skulle gøre av meg. Jeg gjorde som han hadde sagt, noe tvilende på det, vrei meg i smerte og gråt som en unge, men så fort hemoroiden ble litt myk, så forsvant smerten også.. Var jo noe øm rundt den etterpå, men helelr det en smerter.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Å fy faen, det hørtes jævlig ut...får se om jeg tør å bevege meg ut på det...takk for svar. hi
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Er ikke noe behagelig "afære" nei, men når du ynker deg i smerte når du setter deg, så gjør du det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå