Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Lillegull er snart 9 uker og jeg har enda brun utflod.. Minner om da jeg hadde en MA for to år siden. Men det er det ikke, for vi har ikke hatt sex enda :S Ikke fått time til etterkontroll før ca 20.oktober.. Er det vanlig at det varer så lenge?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Har fire barn og har blødd 8-9 uker med alle sammen, så helt unormalt er det ihvertfall ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Her varte renselsen 12 uker. Og da blødde jeg like mye som under mensen, altså ikke bare brun utflod. Ikke unormalt med langvarig renselse
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Hadde renselse i 11 uker selv... Var så sår nedentil at jeg måtte bruke glad-pack over sårene:) Mensen kom samme uka jeg hadde blitt ferdig. Hurra hurra;)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Når jeg dro fra sykehuset, så fikk vi beskjed om at renselsen kan vare opp til 3 månder for noen, og stoppe etter noen dager bare hos andre. Her var jeg ferdig med renselsen en uke etter fødselen, min søster hade renselse i 3 månder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå