Gurine og gulla Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 For å fortelle den store nyheten? Ringer dere kun foreldrene deres, eller ringer dere besteforeldre , søsken og evt andre også?
vi3 Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Vi ringer til foreldrene våre og besteforeldre som ikke har mob. Ellers blir det meld til tante, onkler, nærmeste søskenbarn og venner Dvs Mannen sin oppgave
Venja Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Våre foreldre får en melding ganske med en gang etter fødsel, og så ringer vi til dem en stund senere. Da har de stortsett oppdatert slekta. Sender melding til venner, men venter med det til vi er komt på barsel.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Vi ringer våre foreldre, stort sett nesten med en gang... og sender sms til søsken. Våre besteforeldre ringes innen ett døgn etter (siden et fåtall av de har sms/mob) Ellers får kun de aller nærmeste vennene og familie som vi har jevnlig kontakt med en sms/mms innen ett døgn eller to etter fødsel =)
Mrs Mon-e Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Sist sendte mannen min ut MMS til familie og venner, så snakket vi med foreldre etter vi hadde sovet og kommet oss på barsel. Blir nok det samme nå også. Jeg orker ikke styre med telefoner og meldinger, så mobilen står nok på lydløs, alt slik kan vente;)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Sist var jeg så sliten at jeg ikke tenkte på å ringe noen. Sambo ringte heldigvis foreldrene våre og fortalte dem nyheten da. Dagen etterpå sendte jeg mld til venner og kjente
Skrømti Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Mannen min har vært fullstendig overivrig på det der med telefonen. Han har filmet og snakket i tlf på samme tid. Melding blir sendt i det sekundet babyene har vært ute ( har to ) Sist gang lå jeg med fæle etterrier noen minutter etter fødsel, og mannen min ville ha meg til å snakke med svigermor. Men da sa jeg nei.. Denne gangen har han fått mobilforbud iallefall de første minuttene, det er ingen som stryker med om det går 10 min etter fødsel før de får beskjed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå