CathrineM Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har siden fredag hatt menstruasjonsliknende smerter i underlivet. Det er ikke kjempevondt, mer som murring, men det virker som om det kommer lettere hvis jeg stresser eller er i aktivitet, og roer seg hvis jeg tar en 5-minutt (eller 30... ) på sofaen. Er dette voksesmerter i livmoren, eller burde jeg bli bekymret? Jeg kjenner også murring nederst i korsryggen, men det kan jo være bekkenet som småkrangler litt... Noen som har en teori...? Jeg begynner å bli litt engstelig....
Bare blåbær Skrevet 3. oktober 2011 #2 Skrevet 3. oktober 2011 Helt normalt. Hadde det jeg også... Kos deg i svangerskapet:)
nummer 4 er en spire Skrevet 4. oktober 2011 #3 Skrevet 4. oktober 2011 Kan være ligamentsmerter, livmoren som vokser og "drar" i musklene rundt. Ble veldig bekymret da det sto på som verst selv, for det kan kjennes ut som menssmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå