Gå til innhold

all na redselen for at det skal gå gale :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er så rart at testene ikke slår mye meir ut. mente det var sterkere strek på testene ved forje graviditet. de er jo der men litt svake syns jeg. og har fått 1-2 på digital cb for 2 dager siden.

men syns det er så rart når el muligens var for 17til19 dager siden. var da hos gyn den 15 sept. og hun sa jeg muligens hadde da hatt el. og testene har vært positive siden mandag og i dag er det søndag. ser jo forandringer på styrken på svarstreken. men bekymrer meg lell.....

skal ringe for å bestille time hos jordmor på mandag. åsså tenkte jeg å kansje få levert en urinprøve hos legen når jeg skal bli me mannen min i morgen.

i morges va d noe slimete greier på dopapiret mitt som hadde litt mørk farge. litt brunlig. og har litt menssmerter. er så redd for å miste. vi klarte det på vår egen måte uten hjelp av medikamenter og tullete syklus etter sønnen vår vart født for snart 2 år siden.

har jo tegn på graviditet men varier på dag. litt kvalme,sprengfølelse og småømme bryster, mensmurring. blir støl i magen av å reise meg opp fra en stol mange ganger på rad.

går litt ofte på do.

kan bli helt gal av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Romheg! Uff så kjedeug at du er så bekymret. (klemmepå) jeg tror jeg også ville tatt en blodprøve eller få en tidlig ul for å se at alt er bra så du slipper å bekymre deg. For det er ikke ok. Jeg har lite symptomer nå jeg også. Bortsett fra litt uggen innimellom var det ille fra uke 4-8 nå er det levelig. Og jeg har sett lille to ganger med bankende hjerte og at den vokser som det skal.

Håper du snart får ro og svar på det du lurer på. :)

Skrevet

Hei,

I mitt første svangerskap testet jeg meg 1 eller 2 eller 3 dager etter IKM. Min strek var omtrent som din. Det var ikke planlagt å bli gravid, og jeg hadde regnet med at TR kom til å komme - til tross for litt uforsiktig oppførsel. Vet derfor at jeg ventet til etter IKM med å teste meg.

denne gangen testet jeg meg 4 og 3 dager før IKM og fikk omtrent usynlig positivt resultat (myyye svakere enn dine tester), visste først at jeg var gravid med sikkerhet da jeg også slo ut på cb digital 3 dager før IKM.

Håper dette var beroligende - men enig i ovenstående - ta en blodprøve hvis du er urolig - og lykke til :)

Skrevet

takk for svar begge to. har tenkt å spør legen i morgen når mannen min skal dit, om å få teste. har litt mye murringer i magen i dag siden jeg sto opp. åsså var d litt lyst brunt utflod som kom. så blir ekstra urolig for det. hadde jo det i første svangerskapet også. 5+3 eller noe sånt og noen uker etter det ijen. no er jeg kansje 4+3 eller mindre. veit liksom ikke hvordan jeg skal regne når det ikke er 14 dagers lutefase(fra el til ikm)

Skrevet

Jeg hadde svake tester ganske lenge etter ikm. Skrev et innlegg om det her inn, for var jo bekymret. Men jeg sitter nå her ganske gravid enda:) (14+5 idag)...

Hadde også veldig varierende symptomer og i uke 8 forsvant de i flere dager av gangen og jeg ble nervøs. Men likevel.. her sitter jeg nå:P

Jeg var 4+3 da jeg teste svaaakt positivt, men hadde noen uker hvor testene var like svake. Tror jeg produserer hcg veldig sent for hadde negative tester 9 og 11 dpo, men ikke svakt positivt før 14dpo (ikm).

Så lenge testene dine er positive syns jeg du skal slappe av og se det ann litt. (uff, jeg vet det er veldig vanskelig!!)...

Ønsker deg i allefall veldig masse lykke til:)

*klemme*

Skrevet

ja da har marerittet mitt begynt. var hos legevakta og fikk tatt hcg prøve for det begynte komme rosa utflod og slim me blodspor i.......

så klart etter jeg var hos legen begynte jeg å blø. kommer friskt blod.

veit ikke kosn håpet mitt e no.... er veldi deppa no vertfall.

har hatt mensmurringer i hele dag. men føler det er verst på venstre side. der har jeg også større eggstokk sa gyn når jeg var med hun.veit ikke om det har noe å si. men syns det er rart med smerter på den siden....... strømmer litt nedover skalmbenet. men det er ikke skikkelige smerter. men menssmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...