Gå til innhold

Morsom tråd? Hvilket kjønn tror du at du har i magen?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jente, fikk liksom ikke gutt til å stemme.. Føltes "feil" (gutt er mer enn velkomment altså!).. Men jammen meg er det ikke ei lita frøken i magen :-) Snodig med denne magefølelsen!

Fortsetter under...

Jeg tok feil, men jeg hadde ikke noen sterk følelse på noen av kjønnene, lett å si etterpå? ;)

Ihvertfall så blir det vår tredje gutt.

Egentlig ganske koselig!

Det er fint, men samtidig på en måte trist, fordi jeg vet jeg aldri kommer til å få en jente.

Jeg har jente fra før av, og føler at vi får en jente igjen denne gangen også. Men når det kommer til navn, har jeg kun tenkt på guttenavn. Blir spennende å se 9.februar (hvis vi får vite det, da :-/)

Jeg tok feil, men jeg hadde ikke noen sterk følelse på noen av kjønnene, lett å si etterpå? ;)

Ihvertfall så blir det vår tredje gutt.

Egentlig ganske koselig!

Det er fint, men samtidig på en måte trist, fordi jeg vet jeg aldri kommer til å få en jente.

Da blir det oss med guttaboys, Leirha ;)

Annonse

Har en gutt fra før og jeg har en følelse av at det er en gutt i magen nå også... Samboeren og alle tror dette blir en jente, men jeg og mammaen min er de eneste som tror dette blir gutt :) Det blir spennende og se på UL om to dager :)

Jeg tror det gjemmer seg en lillebror imagen igjen:) Jeg har to gutter på 3 og 6 fra før å mange like symptomer bortsett fra at denne gangen ikke kastet opp. Blir veldig spennende....hadde vært veldig koselig med lillesøster, men det er bare gutter på min mann side så oddsen er nok små. Jeg har to fantastiske gutter fra før så hvorfor ikke ønske seg en til:) Er usikker på om vi skal vite d på ul om en uke....:) er selfølgelig rååååspent.....men kanskje vi skal vente til fødselen å se:)

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg tror jeg får ei lita jente, men kjæresten mener det er en gutt :-)

Så det blir spennende å se!!

Oioioi, var på ny UL i dag.

... Og der gjemte det seg jammen en liten gutt :-D

Er litt sur over at kjæresten fikk rett, men er samtidig ufattelig lykkelig for å få en gutt, og for å se at alt går som det skal :-D

• 2 uker senere...

Her var jeg ganske sikker på jente, så TOTALT anderledes svangerskap fra dag en enn med førstemann. Kinesisk fødselskart sa gutt, og det var det eneste som gjorde meg usikker :-P. Så måtte kjøpe en sånn test fra England; Gendermaker. Og den viste jente. Nå har vi vært, og der lå det ei lita frøken gitt :-). Rart og tenke tilbake på magefølelsen...at den kan stemme så fælt. Var også "skråsikker" første gang. :-) og stemte da og :-). Men da stemt kinesisk også da :-)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...