Gå til innhold

Morsom tråd? Hvilket kjønn tror du at du har i magen?


Leirha

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det kunne være festlig å gjette på dette.

Selvfølgelig er det 50-50% sjans for at en vil få rett, men morsomt allikevel.

Vi kan jo dra opp denne tråden seinere, når vi vet, renten ved Ul, eller fødsel?

 

Jeg "visste" i begge mine forrige svangerskap at det bodde en gutt i magen, jeg var helt sikker, så sikker siste gangen, at om legen hadde sagt det var jente inni der, så hadde jeg lurt om han hadde sett riktig.

Det var gutter begge ganger.

Men som nevnt over, 50-50.

 

Denne gangen er jeg jammen ikke like sikker, men jeg føler mer på jente enn gutt.

Så jeg sier jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to jenter fra før, og føler veldig sterkt at dette også blir jente :-) Blir spennende å se om jeg har rett eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gutt fra før. Og har en liiiten følelse på jente denne gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jente fra før av, og føler jeg er en "jentemamma".. Hadde vært praktisk med tanke på klær og utstyr, men en lillebror er mer enn velkommen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang var vi bombesikre på at det var en gutt. Det er fortsatt tidlig enda, men har på følelsen at vår førstefødte blir en gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker bare jente.. det samme med de to andre. merker det med at jeg blir tilltrekt jente navn denne gangen, sist guttenavn og gangen før jentenavn. spørs om det stemmer denne gangen og da.. skal vite det når vi skal på ul, synes det et så greit rent praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på følelse at det er gutt. Tantebarnet mitt sa også fra om det her om dagen. "Tante - gutt" sa hun :) Søtt. Blir spennende å se :) Blir like glad uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo da to gutter fra før og tør liksom ikke å håpe på at det blir jente. Jeg har en liiiten følelse på jente, men jeg vet ikke helt om det er bare fordi jeg ønsker det så veldig. Usikker på om jeg vil vite det på UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gutter fra før og har vært bombesikker på at de har vært gutter, og denne gangen sier all sunn fornuft meg at det er enda en gutt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei jente fra før, og tror egentlig det blir jente igjen. Tar meg selv i å si "hu" hele tiden, men det kan være fordi jeg er så vant til å si det å :) Blir veldig spennende når vi får vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei lita jente fra før. Har følelsen av at det er en liten gutt denne gangen, samtidig som jeg tenker at det sikkert er ei jente denne gangen også siden vi syns det hadde vært ekstra stas om vi skulle være så heldige å få oppleve å ha en av hver. Men stor stas blir det uansett hvem det er som kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang var jeg heeelt sikker på at det var en gutt men det ble ei jente :) Denne gangen er jeg heeelt sikker på at det er ei jente, så da blir det vel en gutt da? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en prins fra før, og nå som de samme symptomene fra forrige gang dukker opp, gjetter jeg på ny miniprins ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har en liten jente i magen. Dette er første graviditet så jeg vet jo ikke om man kan føle hva det blir. Dette er så spennende syns jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sterk følelse på jente, og i følge kinesisk fødselskalender og ei inne på bli gravid hadde en sterk følelse av at jeg fikk jente :) så blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får jente. Har 2 gutter fra før, så det hadde vært kjempemoro :) Men like velkomment er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min første graviditet åg eg håpe åg trur at det blir ei jente. Men blir det en gutt er han også velkommen :-)

 

Er ikje heilt gått opp før meg at vi fikk det tel på første testing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en merkelig følelse av at det blir jente og aner ikke hvorfor! Mens "fornuften" tror det er en gutt. Merkelige greier - blir gøy å finne det ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg dytter denne opp. Morsomt å se nå som mange har vært på ordinær ul, eller ul er rett rundt hjørnet.

Vi skal på ul imorgen, jeg grugleder meg av en eller annen grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...