Gå til innhold

Morsom tråd? Hvilket kjønn tror du at du har i magen?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det kunne være festlig å gjette på dette.

Selvfølgelig er det 50-50% sjans for at en vil få rett, men morsomt allikevel.

Vi kan jo dra opp denne tråden seinere, når vi vet, renten ved Ul, eller fødsel?

Jeg "visste" i begge mine forrige svangerskap at det bodde en gutt i magen, jeg var helt sikker, så sikker siste gangen, at om legen hadde sagt det var jente inni der, så hadde jeg lurt om han hadde sett riktig.

Det var gutter begge ganger.

Men som nevnt over, 50-50.

Denne gangen er jeg jammen ikke like sikker, men jeg føler mer på jente enn gutt.

Så jeg sier jente.

Fortsetter under...

Annonse

jeg tenker bare jente.. det samme med de to andre. merker det med at jeg blir tilltrekt jente navn denne gangen, sist guttenavn og gangen før jentenavn. spørs om det stemmer denne gangen og da.. skal vite det når vi skal på ul, synes det et så greit rent praktisk.

Jeg har jo da to gutter fra før og tør liksom ikke å håpe på at det blir jente. Jeg har en liiiten følelse på jente, men jeg vet ikke helt om det er bare fordi jeg ønsker det så veldig. Usikker på om jeg vil vite det på UL...

Annonse

Jeg har ei lita jente fra før. Har følelsen av at det er en liten gutt denne gangen, samtidig som jeg tenker at det sikkert er ei jente denne gangen også siden vi syns det hadde vært ekstra stas om vi skulle være så heldige å få oppleve å ha en av hver. Men stor stas blir det uansett hvem det er som kommer :D

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...