Gå til innhold

To veldig tette...:-)


junibaby2012

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en jente født mars 2011 og venter en til i juni 2012.

Det blir litt over 14 mnd mellom de. Er det noen andre som har/får to tette? Vi bor i Oslo og håper å få føde på Rikshospitalet...

 

Hilsen Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer og velkommen inn hit:-)

Jeg får ikke to tette, men har en sønn som blir 3,5år når babyen kommer. Vi prøvde på 2 tette, men det tok 2 år og 4 mnd før denne spiren satt... Men nå er jo alt bra, for det klaffet til slutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en gutt i aug 2010, så det blir nesten to år mellom..Føler det er tett nok for min del, men vi har ikke ventet med vilje... Blir uansett spennende med søsken <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy.. Jeg er gravid med nummer 3! Jeg har 16 mnd mellom mine 2 første, og nå blir det 25 mnd mellom nummer 2 og 3, så alt i alt 3 år of 5 mnd mellom eldste og yngste. Gleder meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Vi også får to veldig tette. Fikk en gutt i desember 2010, og neste gutt kommer i januar 2012. Så her blir det ca 13 mnd mellom de. Vi bor i Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det går helt bra, slitsomt de første 3 mnd.. så er det helt greit:) Vi hadde til og med kolikkbarn og RS-virus og alt som kunne gå an.. ammetrøbbel.. alt. Men nå er vi ultrahappy for det. De er så gode venner, og ingen sjalusi:) Nå er vi bare litt redd det er en ny på vei, da blir det en på 0, en på 1 og en på 2.... Går sikkert på et vis det og... Jeg har gått på pillen.. men mensen -hvor er du? ..jeg tør ikke å ta test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...