Gå til innhold

uke 17 og opp 5 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hjelpes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan skal dette her gå da? er nr 2 og ser ut som en flodhest.. og det er ikke tvillinger ::I

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått opp 4.5. er det samme, er 17 +1.

Skrevet

har gått opp 2kg er i uke 31... er ikke såå kult det heller altså! :S

Skrevet

det jevner seg nok ut :) 18+0 i dag og 2,5 kg opp.

Skrevet

takk for at jeg ikke er alene. føler jg har null forbrenning lengre =(

Skrevet

Jeg har gått opp totalt 2,5 kg og er 29 uker. Er storfornøyd jeg. :D Vekta viste 3 kg opp forrige uke, men denne uka var vekta gått ned en halv kg. Sikkert veskebalansen i kroppen som går litt opp og ned tenker jeg. Men uansett er jeg kjempefornøyd! :D

Skrevet

med mindre man er overvektig før man blir gravid er det bare sundt å gå opp litt. 5 kilo når man er 17 uker på vei er da ingen fare ;) Man legger på seg på kort tid under svangerskapet, og derfor kan man også gå meget fort ned bare man ønsker det. Spis vanlig, mosjoner under svangerskapet og ikke stress! Stresser du legger du mer på deg fordi kroppen instinktivt legger hyppigere på seg når en er stresset, kroppen tror man er i en dårlig periode og hamsterer.

Slæpp off som ungen på 3,5 i huset her sier :P Fort opp, fort ned ;) Og det er ikke DU som skal ha denne vekta, det er ungen som skal ha næring hvis du blir sengeliggende og ikke får i deg mat o.l. Det er tærefettet for lille nøstet ditt :) Bær det med hevet hode :)

Hilsen ei som ble større rundt enn det hun er høy og som jaggu tippa 100 mot slutten, men som var frisk og rask og gikk det av seg fort ;)

Skrevet

Nå er det 3 uker siden fødselen. Jeg gikk også opp minst 5 kg. innen uke 17 og gikk opp ca. 12 kg. alt i alt . Nå er er jeg 2 kg. i minus i forhold til startvekt.

Skrevet

HI her.

med førstemann gikk jeg opp en ca 20 kg totalt.

13 kg forsvant v fødsel og første uka.

de resterende 7 var borte 8 uker etter fødsel, så gikk jeg ned enda 5 de neste ukene der igjen så dt gikk fort av ja =)))))

jeg er foressten ganske slank til vanli med bmi på 21 ca ..

Skrevet

Haha! Var dette et skrik om at du er blitt feit??!

I begge mine svangerskap gikk jeg opp minst 14 kg til uke 16. Grusomt å gå opp ca 10 kg til uke 10 når det ikke vises at man er gravid engang:P

Ca 30 kg totalt begge gangene. Slank med BMI på 21 til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...