Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Det gjør jeg... Det er kjempeirriterende, og jeg vil helst la vær, men synes det er kjempeekkelt når trusa blir våt pga utflod!!!! Har ikke mye utflod, men nok til å irritere. Ikke er jeg gravid heller.. Men utfloden er der!!!! uten å forsvinne.... argh.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Nei, men har ikke mye utflod heller. Får lett sopp så vil unngå for mye bruk av truseinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Ja, det har blitt en vane. Har hormonspiral og ingen mens, men derimot mer utflod enn før.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 samme her 23:42... kanskje det er pga hormonspiralen og ingen mens at jeg har så mye utflod? det har jeg igrunn aldri tenkt over! hi
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 ja, men jeg må. Er gravid og her renner det ut noe hele tiden....ekkelt
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 Ja =( Etter at jeg sluttet på prevensjon for to år siden har utfloden eskalert. Så ille at jeg føler det kommer i buksa, og ikke bare i trusa om jeg ikke bruker innlegg. Skulle virkelig ønske jeg slapp. Og jeg har prøvd å gå uten for å se om det stabiliserte seg, og ikke har jeg sopp, men utflod er det mye av, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå