Gå til innhold

Gode strømpebukser str 74/80.... kjøpes hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De strømpebuksene jeg har kjøpt er så trange... jeg har ei jente som kanskje er litt rund, litt tykk rundt magen og gode tykke lår, strømpiser fra Hm er så trange, hun får rødt merke rundt magen og de er vanskelig å få på lårene....

har drevet å brukt de thightsene fra cubus, men synes de er så "kalde"

hvor finner jeg gode elsatiske strømpebukser?

gjerne både i ull og bomull :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Safa har både i ull og bomull, og selges på sparkjøp og de er virkelig virekelig gode :-)

Skrevet

takk for svar, men finner bare i bomull på sparkjop.no :(

Skrevet

Safa krabbestrømpebukser i ull er kjekke, og jeg kjøpte mine på OBS.

Skrevet

jeg har også ei god og kjukk tulle som bruker 74/80, og jeg er ihvertfall fornøyd med strømpebuksene på cubus :) Name it har også kjempegode strømpebukser...De har ofte fine mønster også!

på sparkjøp har de som andre også har kommentert gode strømpiser i ull! Krabbestrømpiser og vanlige, kjempegode! Selvom de med antiskli på knærne ikke er mye til hjelp, ikke som ANTI-skli ihvertfall hehe

Skrevet

nå er det bestemor som kjøper strømpebukser til eldste her da.. hun er frelst på disse.. mener på at nameit er ganske vide, har ei som er litt for tynn vi da, så alt siger fort ned om de er for store.. hun er også 74/80 i str..

ellers hjøpte jeg strømpebukser til lillemann, kjøpte på kappahl.. har ikke fått prøvd de på, og de var i str 50/56, men de så veldig vide ut syns jeg.. det var ivertfall første reaksjon da jeg tok dem ut å så på de..

elelrs er det jo ikke så farlig å kjøpe 80/86 heller da det er bedre å dra litt ekstra langt opp i beina i forhold til at de er for trange rundt magen.. eventuellt kan du jo sy den opp i lengden dersom hun er veldig plager av at det er trangt..

Skrevet

Har ei rundt tulle, og min favoritt er Safa sine bomullstrømpiser. Også Janus sine prinsesseullstrømpis er bra.

Skrevet

brukar janus ullstrømpisar kjøpt på obs, og SAFA frå Sparkjøp. Har ikkje sett merke på mi ganske lubne jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...