Gå til innhold

Hva er taksten på boligen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor stor er den og hvor ligger den i by eller på bygda?

Vårt hus har takst på 5 mill og ligger i en liten by på vestlandet. Huset er ca 270 kvm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takst i 2007 var 2,3, vi har gjort omfattende arbeid siden den tid, men ikke tatt ny takst.

Skrevet

Huset vårt er 180 kvm + garasje, ligger i en by og taksten er 3,7 mill.

Skrevet

6,8 248 kvm. 2009. Vestlande. sentralt

Skrevet

Huset vårt er på 190 m2 og ligger på en eiet tomt på 1,5 mål i Asker sentrum. Takst i våres: 6,2 millioner.

Skrevet

110 kvm, sentralt på bygda i nordnorge (nært skole, butikk osv). Tømmerhus fra 1910 av god innvendig standard. Takst var 1.2 for to år siden før renovering. Når vi er ferdige med renovering (nytt tak, ny kledning og nye vinduer) vil taksten lande på omlag 2,3 - 2,5.

Skrevet

takst på hus og eiendommen her er 9,7mill, huset er nyrenovert 350kvadrat, med 32mål inn og utmark med ca 1,5km sjølinje gammelt naust og løe, ligger i sentrum i en forholdsvis liten(5.000 innbyggere) bygd på vestlandet 1,5timer fra nærmeste by (50.000 innbyggere)

vi ville nok ikke fått emr enn 3mill dersom det skulle legges ut for salg, heldig om vi hadde fått 3,5.. hadde eiendommen vert på østlandet eller nærmere en storby hadde det nok hatt en verdi på 15-20 mill sa takstmannen..

Skrevet

kan tenke meg vi får en takst på over 7 mill..

Skrevet

Hus i Oslo, takst hadde vel vært rundt 4.2, hadde nok blitt solgt for rundt 4.7 mill. Enebolig på ca 180 kvm

Skrevet

Den er 2.9 mill. Lite hus (ca 180kvm) med stor tomt (ca 13 mål) på landet.

Skrevet

Lite hus - 180 kvm.... Piss meg i øret!

Et lite hus er på under 100 - 120 kvm.

Skrevet

4,3 mill... 220 kvm..tomt ca 800kvm. På vestlandet

Skrevet

23:41 her.

Glemte at jeg har en leilighet jeg leier ut. Den er på 130 kvm, bygd i 2005, nytt gulv i de fleste rom, nytt vaskerom og nytt bad fra 2010. Den har en byggetakst på 1,9. Tilsvarende leilighet i en større norsk by vet jeg gikk for godt over 4 mill i sommer. Men pga beliggenheten er salgstaksten på 450.000. Og jeg er heldig om jeg får over 300.000 for den om jeg selger. Så jeg leier ut til den har betalt seg selv, så får vi se hva jeg gjør.

Skrevet

Hvor i Oslo får man enebolig på 180 kvm for 4,7 mill?

Skrevet

"Piss meg i øret!"...ja...

Er nok mange forskjellige meninger om dette, og du skal få din mening, akkurat som jeg har min. JEG syns 180 kvm er lite.

Skrevet

Taksten var ca. 4 mill før sommeren i år, men vi kjøpte for 4,4 mill. Leilighet på ca. 100 kvm + hage. Ligger i utkanten av en by.

Skrevet

6.5 mill

Leilighet på Majorstua i Oslo.

Skrevet

Vi har enebolig på ca 220 kvm, lite tettsted på Helgelandskysten(Nordland), taksten er på 2,3 mill. Vi kjøpte huset for 950000 for 10 år siden.

Skrevet

hus på 240 kvm + garasje på ca 200 kvm. Ligger landlig til i nordnorge. Takst på 2.2 mill.

Skrevet

2 mål med pleiet tomt og garsje, 180 kvm nyoppusset hus på landet i trøndelag. takst ca 1,7 mill. kanskje det blir noe mer til neste år når vi skifter bordkledning og vinduer!

Skrevet

Du får en enebolig til rundt 4-4.8 mill på ca 180-230 kvm i bydel Søndre Nordstrand! Dal/Brenna, Mortensrud området. Stortrives også;-D

Skrevet

Da vi kjøpte for et år siden var taksten 2,1 mill, men vi kjøpte for 1,8. Har pusset opp masse, men ikke tatt ny takst. Enebolig fra 1965, 180 kvm og ligger på bygda, men litt sentralt. 40 min til oslo og 25 min til drammen

Skrevet

Enebolig i sentrum av by i nord.

0,6 mål tomt og hus på 140 kvm.

Takst 3,9 mill...

Skrevet

Tja, ca 2,8-3 mill. 140 kvm, 1,1 mål tomt, byggefelt i populær bygd like utenfor en storby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...