Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Det er så mange innlegg nå om det å kunne glede seg på andres vegne når de har noe man selv ønsker seg og trenger. Det er et om gravidemager, barn, og ikke minst har det vært vel drøftet dette med penger her i dag, tidligere i uka var det utdanning som var tema. Er tidvis opp dette med bryllup, giftermål, og ønsker at han skal fri. single som trekker seg unna sine gifte venner. Syke som ikke greier å være sammen med sine friske venner og familiemedlemmer. Det er faktisk helt greit mener jeg at man blir litt sjalu, misunnelig, føler det sårt og gjerne trekker seg litt unna til man selv får ting på plass, eller greier å slå seg til ro med egen situasjon. Det er viktig å kune sørge og få roen på eget liv, og gjerne også få vokse litt, få ting i perspektiv, og få ting på stell selv.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg kan selvsagt misunne mine venner om de gjør noe eller får noe jeg ønsker.. men vet at min tid kommer en gang, eller jeg må bare jobbe og stå på for og oppnå det jeg drømmer om og slikt.. det meste handler jo om egen innsats..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Det er viktig å tillate seg å ha disse følelsene. Hvis man undertrykker dem, så tror jeg det blir verre fordi man ikke får bearbeidet dem.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Det minste dreier seg om egeninnsats. Det finnes mange ting som sosiale og helsemessige begrensninger. Ikke lett å få økonomien på stell om helsa svikter, ikke lett å få utdanning til om man ikke har helse, penger, netverk, eller flere små barn, ikke lett å få barn om man ikke er fruktbar, ikke lett å bli gift om man ikke får den man vil ha, eller ingen i det hele tatt. Det er mange faktorer som spiller inn, og mye av det henger også sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå