Gå til innhold

touchtelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som ikke kan fordra slike mobiltelefoner? Skal så langt det er mulig holde meg unna disse.. men etterhvert er det vel bare slike på markedet.. min telefon er nå over 3,5 år gammel, og håper den varer 3,5 år til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må følge teknologiens gang.. går ikke ann å være utdatert i dagens samfunn.. Er også viktig å følge trendene. Jeg kjøper alltid det nyeste av det nye.. er såå fornøyd med Iphone :)

Skrevet

Du vet ikke hva du sier nei til.

ELSKER min Xperia.

Skrevet

finnes mange nettsider hvor man kan få tak i de fleste mobiltelefoner.

Har hatt noen touch, men blir så innmarri lei av at de går så fort tom for strøm, levere dem inn men de sender den alltid tilbake med at de er helt som de skal, den jeg egentligt har nå må jeg lade 3-4 ganger pr dag, har xperia x10 mini pro... vet det ikke skal være slik.

Touchtelefoner er egentligt ganske greie i seg selv, mange greie hjelpelige programmer man kan få til dem. som fks bank appliksjon hvor man bare trykker koden så kan man se hvor mye man har på konto, slipper og ringe nettbank eller sjekke i minibank.. gulesider fks, kolumbus sin.

Men nå som min telefon tapper seg så fort bruker jeg en eldre som jeg hadde liggende.. kan gå 3 dager før jeg må lade den.. men skal levere min inn igjen.. begynner og bli lei av at det skal være slike problemer.

Skrevet

Prøvd å skru av 3G og kun bruke Edge? 3G drar mye strøm

Skrevet

Jeg er som deg, hi. Har en utrolig kjip mobil, men jeg syns den er helt super. Kan ikke rote meg borti dette touchgreiene, så håper den jeg har nå holder leeenge :)

Skrevet

bra å høre at det ikke bare er meg (HI).. Min sony ericsson K810i er så god som ny, aldri vært noe feil med den, og batteriet er også vedig bra.. Så jeg gidder ikke kjøpe ny telefon til flere tusen bare for å være trendy som noen lengre opp her mener man bør være... Har man skulle vært trendy og kjøpt alt det nye ville man vært ruinert..

Skrevet

Er forsåvidt enig. Jeg synes det er pyton å taste meldinger på touchtelefon. Dette har gjort at jeg egentlig skyr meldinger!

Min tlf kan ikke bruke T9 ordliste selvfølgelig..og kostet ikke mindre enn 5000 kr.

Resten av telefonen er FANTASTISK. Det er masse pluss med de nye telefonene uansett hvordan man ser på det, appsene man kan få, stor skjerm osv.

Skrevet

Du vet ikke hva du går glipp av!

Skrevet

Dessuten synes jeg feks Iphone er alt for stor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...