Gå til innhold

Foreldrepenger, deltid og vikar.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har deltidsjobb på kunn 15% stilling i mnd, men jeg får i tillegg mange ekstravakter. Nå når jeg søker forelderepenger, tar nav gjennomsnittet lønn av 6 månder eller 10 månder? eller kan jeg lever inn de beste måndene mine?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver igjen..

Har du erfaring medd dette?

 

Skrevet

Du jobber sikkert i kommunen eller noe? Dersom du har variabel lønn skal det leveres et innteksstkjema over fastlønnen din siste 6 mnd, og så skal det leveres et vedlegg med den variable lønnen din, altså alt du har tjent ekstra i samme tid. Så regnes det ut et gjennomsnitt av dette :)

Skrevet

Ok, takk. Men jeg jobber ikke i kommunen. Jeg jobber på butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...