Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Hvor mye må man ha utbetalt i året for at dere synes det er bra lønn?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg syns alt over 450 000,- er bra lønn. Men det kommer litt an på hva man får lønn for og hvor mye man jobber.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 jeg og min mann klarer oss på 750 000 kr tilsammen, og vi lider ingen nød, jeg har 450 000 og mannen har 300.000. vi har to unger og billig hus
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Var ikke snakk om å "lide noen nød" da. Jeg tjener langt under 450 000,- og lider heller ingen nød. Men når HI spør hva jeg anser som en god lønn så svarer jeg 450 000,- 21:53
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor spør du om det? Noen mener 300.000 er bra mens andre må ha oppimot en mill. for at lønna skal være bra
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 har litt under 320.tusen,har litt under 1 mill i lån,er alenemor og synes jeg har en fabtastisk grei inntekt og lever utrolig godt,synes jeg har råd te det jeg vil.sparer,drar på ferie,nye klær,oppusing osv
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 ouch - det samme som jeg tjente uten utdannelse da jeg var 21... det er 12 år siden. not ggod...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #9 Skrevet 1. oktober 2011 Mannen min tjener 800 000 i året, syns det er god lønn. Jeg tjener 400 000, altså halvparten av hva han tjener, og det med like lang utdanning. Ikke bra lønn. Heldigvis har jeg og mannen felles konto, haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå