rosa76 Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Hei! Jeg lurer på om jeg skal pigmentere brynene mine på face of beauty i Trondheim. Er det noen som har erfaringer med denne salongen her inne? Utfører de såkalte "strå"-bryn der? Synes det er peneste. Er redd for at resultatet skal bli for hardt. Takker for svar!
3 jenter <3 Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 dytter denne for deg, for det lurer jeg også på :-)
rosa76 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg hoppa i det jeg. Hun som jobber der heter Elena og er veldig hyggelig. Vi var enige om fargen og tegnet opp brynene før hun begynte så vi var enige i fasong. Det ble bedre med hennes råd enn hvordan jeg hadde tenkt selv. Faller jo litt i en vane når en sminker seg selv.. Nå synes jeg fargen er for mørk, men hun beroliget meg med at 40-60% av fargen forsvinner ila første 7-10 dager, og ennå mer de neste 30 dager. Jeg så også fargen hun pigmenterte med og det er akkurat slik farge jeg hadde sett for meg, lys brun, bare som en skygge bak egne bryn for å markere de litt. Forsvinner det mer farge enn en ønsker er det gratis påfyll to ganger. Jeg fikk forsikringer på at maskinen hun bruker er topp moderne, og det stemmer nok, for jeg kjente ikke annet enn vibrering. Trodde det skulle være vondt, men det var det altså ikke:-) Hun blandet også farge slik at brynene ikke blir røde, det skjedde mer med tidligere pigmenteringer hvor de ikke hadde så "moderne"farger. Nå gleder jeg meg til neste uke -for å se resultatet!
Tess30 Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Man skal ikke ta permanent makeup når man er gravid! Har en venninne som driver med dette, og hun sier jeg må vente til jeg har født.!
rosa76 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2011 Hei! Jeg er ikke gravid akkurat nå:-) Beklager hvis jeg spør helt i feil forum, jeg bare visste ikke hvor ellers jeg kunne få andres meninger:-)
rosa76 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2011 Det kostet 2500 kroner:-) Var septembertilbud. Koster vanligvis 3000 tror jeg. Litt dyrt, men når jeg tenker på alle morgener som blir lettere, at jeg ser litt freshere ut i bassenget og under treningsøktene så er det en liten investering i personlig velvære! Har sett masse bilder og har flere venner/familie som har gjort det og det ser kjempefint ut. Ryddig og former inn ansiktet. Mine bryn stopper midt på så nå har jeg litt mer helhet. Tegner det til vanlig men nå slipper jeg det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå