Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22659351 hvordan syns du dette huset er priset,.???
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Syns det var en helt grei pris, jeg. Man behøver ikke nødvendigvis å by akkurat det beløpet huset står i heller..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 veldig dyrt, for veldig lite! For å si det sånn: jeg betalte 820000 for mitt hus på 130 m2. Bygd i 1979 og stort sett alt var pusset opp rundt 2000. Kunne flytte rett inn. Har mer enn stor nok hage, som var opparbeidet, garasje med to boder, carport og stor lekestue/lite anneks i tillegg!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Huset hadde glatt gått for 1 mill her jeg bor, så hvorfor ikke ...nå var det jo forøvrig solgt, så noen andre må vel ha vært enig med meg...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Vel, her jeg bor får man knapt en liten 1-roms leilighet til under 1 million, så jeg synes det var ganske billig.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Kommer an på om huset er i normalt god stand, ikke sopp eller råteskade. Merkelig rørløsning på badet, og en mørk flekk på ytterveggen på soverom. Stua og kjøkkenet er lett å få koselig med litt maling. Fin uteplass som er grei å ordne fint. Rimelig hus, så lenge det er isolert og ellers i orden. Er det en gammel rønne, så er det for dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå