Gå til innhold

Til dere som med symptom-erfaringer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh, lurer så veldig på hva som skjer i kroppen min. Er på 1pp, og hadde EL rundt forrige lørdag, eller søndag. Har vært så kvalm og uvell, samt vonde brystvorter, samt tapen kjennes "gravid ut", så jeg lurte til meg en blodprve(hcg, jobber på sykehus) som viste <1 i går, og da regner jeg med at jeg har innbilt meg en litn spire.

 

Men i dag har jeg skikkelig vondt i underlivet, pressende, stikkende smerter, og stikkinger i høyre eggstokk. Tappen er fortsatt myk ppå utsiden, hard inni, og lukket. Kan det være en spire der inne likevel? Hadde dere slike symptomer? Venter mens 5- 6 okt.. Det er ganske vondt faktisk.

Og før jeg tenkte den fine tanken på at spiren fortsatt kanskje var der, saumfarte jeg nettet for endometriose symptomer, og eggstokk-kreft symptomer.. hehe..

 

Vet så lite om symptomer, og iallefall SÅ tidlig! HAdde ingen symptomer forrige gang nemlig,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du med med livmortappen? Klarer du faktisk å ta på den? Blir helt uvel ved tanken jeg :P

Skrevet

Ja, de fleste klarer å ta på livmortapen sin, og de fleste gjør det når de prøver å bli gravide.. Er et tegn,(dog et svakt tegn) på graviditet...

Skrevet

De fleste tar ikke på livmortappen når de forsøker å bli gravide. Å undersøke livmortappen er ikke anbefalt da det øker faren for infeksjon.

Skrevet

Jeg anbefaler deg å prøve å slappe av frem til du kan ta en test rundt forventet mens.

Det er mange som ikke blir gravide på første forsøk, og det vil bli slitsomt både for deg og de rundt deg hvis du skal være så desperat på jakt etter symptomer måned etter måned.

 

Skrevet

Ærlig talt, de fleste driver da vel ikke å rører oppi der om de prøver å bli gravide??? Dummeste jeg har hørt. Det er en grunn til at leger bruker sterile hansker når de sjekker tilstanden der oppe.

HI: Tror du skal vente litt med testing altså. Noen produserer Hcg sent så jeg ville ventet til tidligst den dagen du venter mens. Masse lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...