Gå til innhold

Liker deres 4 og 5 åringer å se på Scooby Doo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha Halloween fest for en gjeng med 4-5 åringer og lurer på om jeg skal vise en Scooby Doo Halloween spesial (aldersgrensen er tillat for alle).

Er i planleggingsfasen, og må ha noe som fenger en times tid :)

Husker jeg synes det var veldig gøy når jeg var liten, men det begynner å bli veldig mange år siden ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 5 liker Scooby Doo.

Skrevet

Ja, min 4-åring liker Scooby Doo veldig godt, men han klarer ikke sitte i ro i 1 time uansett hva det er :-) Hvis jeg skulle hatt en slik fest, ville jeg ikke hat film i det hele tatt,men det er meg da. Ville heller hatt leker, skattejakt, fisking og andre aktiviteter.

Skrevet

Jepp, 5-åringen her digger det...

Skrevet

Vi skal ha litt aktiviteter også :)) Har masse gaver med Halloween tema som skal i "goodybags" og deles ut enten som fiskedam eller skattejakt :)

Men blir film også, og må ha noe som "alle" liker, både gutter og jenter:) Trenger ikke sitte å stirre på skjermen en time, er ikke det som er meningen altså, og de må gjerne leke eller gjøre noe annet om de vil, filmen er ikke tvang :)

Har masse på tapetet, men er en jungel av filmer med Halloween tema, men tenker liksom at Mikkes Klubbhus, Dora og Brannmann Sam blir litt for barnslig.

Ser nå at det snart kommer Tom & Jerry Halloween spesial også, liker deres 4 og 5 åringer det da?

Skrevet

Jepp, 5-åringen her digger det...

Skrevet

ja, min gutt på 5,5 elsker scooby doo!

Skrevet

Japp, de digger Scooby doo :)

Skrevet

Datteren min har ikke sansen.

Skrevet

Min gutt på 4 liker scooby doo, men han syns det til tider kan være litt skummelt også å da spør han om å få se noe annet

Skrevet

De syns det er skummelt og ber meg om skifte kanal.

Skrevet

7 åringen her digger Scooby Doo, og da elsker såklart hun som snart blir 4 det og! ;)

Skrevet

Mine får ikke lov å se det. Skitprogram!

Skrevet

min 4 åring liker det ikke. han ber meg skifte kanal når det begynner for han får mareritt sier han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...