Gå til innhold

jeg gruer meg utrolig til uka,.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

som jeg har nevnt i et annet innlegg, jeg skal til psykolog med hele svigerfamilien. jeg gruer meg utrolig. det knyter seg i magen. blitt verre utover hele dagen,..

 

har så lite lyst til og gå..

 

har ikke mat lyst,. samme er det for mannen, spiser ikke, drikker ikke, bare sitter i stua og ser på tv eller sover.

 

jeg hater dette, og jeg har så lite lyst til og ha noe mer med svigerfamilien og gjøre videre...

 

måtte bare ha det ut,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykolog med svigers? den var ny...hvorfor?

stakkars deg, skjønner det er vanskelig..men regner med det er for en "god sak" at dere skal dit..få orden på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor skal hele familien til psykolog?? høres veldig sært ut.. må dere ha kontakt med dem om det er så tungt for dere å gjennomføre noe sånt da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så fælt:(

Har ikke sett det andre innlegget du refererer til. Hvorfor skal du til psykolog med svigerfamilien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mann vil ikke bryte kontakten med familien sin, om jeg går fra han har han ingen, familien har ødelagt alle vennskap han har noen sinne hatt.

familien hans har pratet med alle vennene til min mann, og de liker nå ikke min mann eller meg lengre. 3 av dem er faddere til barna våre.

 

svigers ringer min familie seint på kvelden for og klage på meg,.

 

jeg går ikke overrens med svigers, så for noen uker siden sto de på døra vår og krevde seg inn i huset vårt. anklaget oss for ting, skrek til oss, og min mann og jeg har nå sagt at dem trenger hjelp til og kunne få være rundt oss.

skal sies at de viste at vi hadde to små unger i huset når de dukket opp, de ble påvirket av dette. de sto midt oppi dette helt til jeg klarte og få de i et annet rom med en annen person som jeg måtte ringe til for at barna ikke skal bli påvirket av dette. men svigerfamilien ventet ikke, de startet foran barna,

 

svigermor har alltid hatt et prob med meg, hvorfor vet jeg ikke, hun dikter opp det meste hun sier, og har begynt det siste året og prate om oss til alle ho prater med. vi når vi prater med folk nå, så får vi vite en del moren hans har sagt og at de ikke vil ha noe med dette og gjøre..

 

svigermor har dratt inn alle i hele familien til mannen,.. blir ganske mange hos psykologen,..

 

de har gjort mye mer, orker ikke gå inn på alt nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff stakkars deg HI. Jeg håper inderlig at dere har funnet en god prykolog! At du, din mann og svigers skal til psykologen sammen høres lurt ut spør du meg, men at det skal dras med enda flere dit høres ut som en maktkamp og det forstår jeg ikke at en god terapaut går med på... nytter ikke å ta opp ting i et større plenum en fire + psykolog... selv det er jo mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første timen blir vi 7 stykker + psykologen,. så er mange nok. flere blir det etterhvert. rett vi kan bli ganske mange der,.

 

det det er mange og det kan gjøre at dette tar lengre tid, men tror det er viktig at alle får beskjed om hva problemet er og hvordan dette skal løses fra 1 time til 2,.

 

vi blir nok gående der i kansje 1-2 år. regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...