Gå til innhold

Trenger dere noe å le av skal dere her få min tur på McDonalds idag.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok med tre unger på McDonalds (ja vil liker faktisk å spise der innimellom).

 

Akkurat idet jeg skulle sette ned brettene med maten skjedde det noe så en Cola veltet, og i fallet klarte den (eller jeg) å ta med en juice med i ulykken. Så da var det igjen 2 drikke på bordet og 2 som badet bordet og gulvet under, sukk.

 

Satte de to eldste som klarer å spise selv i sofaen med hvert sitt Happy Meal mens jeg begynte å tørke opp. Drikken dems var jo intakt og minstemann kunne fint smake av lillesøster som aldri pleide å drikke opp uansett.

 

Når jeg nærmer meg ferdig med å tørke hører jeg et hyl, da har mellomste klart å miste sin juice i fanget. Det gikk som det gikk med de to første, drikke alle andre steder enn i koppen.

 

Ble letter oppgitt men hører fra eldstemann (som pleier å være dem av de som faktisk er den som søler) "Ja ja, jeg sitter uansett her i sofaen og koser meg jeg :o)"

 

Jeg sier at nå må vi bare pakke sammen og dra hjem og spise, for dette går ikke.

Da fortsetter eldstemann optimistisk: "Var iallfall gøy å være her så lenge det varte".

Da ble jeg smittet av gleden hans og fortsatte å tørke så vi kunne fullføre måltidet.

Må nå gå å kjøpe en ny juice som jeg deler mellom de to yngste.

 

Setter oss ned og har et koselig og unormalt rolig måltid og får i oss det som er igjen.

Men i det jeg snur meg mot minstemann etter å ha pakket sammen ser jeg han holder sin juice opp ned mens han klemmer ut alt i fanget.

 

At jeg holdt meg rolig er mer enn jeg kan skjønne hvordan jeg klarte.

Men et ellers normalt måltid på McDonalds endte med 4 drikker ut over alt. Kan ikke fatte at det er mulig, hadde ikke trodde det om jeg ikke selv var der.

Rydda det jeg klarte og sa ifra til personalet om ulykken før vi stille og rolig tuslet ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel.. kan være jeg er for trøtt, men fant ikke dett moro i det heletatt jeg altså.. så bare for meg slitet med å tørke opp igjen alt sølet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..Jeg kan se for meg at det var litt av et syn og jeg tror jeg faktisk hadde ledd enda bedre hvis jeg så det med egne øyne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg syns ikke det var morsomt jeg heller. Men all kred til deg for at du klarte å holde deg rolig! Jeg hadde klikka av gang nr 2.

 

Og ungene dine må jo være helt fantastiske!! Hadde jeg sagt til mine at vi måtte reist hjem pga noe sånt hadde de rabla og klikka utover hele gulvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er iallfall sikker på at det er en del nabobord som har fått en morsom historie å fortelle når de kommer hjem.

Hadde mest lyst å grine når det skjedde, men nå må jeg bare le.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt i form av hvor uheldig det faktisk er mulig å være med 4 av 5 drikker.

Men aller mest tragisk-komisk er vel et bedre ord.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, ja jeg har fantastiske unger :o)

De fikk masse ros for at de var så flinke oppi alt rotet, og en tur for å titte i lekebutikken etterpå.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...