Gå til innhold

Får ikke orgasme!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Verken alene eller med mannen. Har prøvd ALT. Rabbit og dusjstråle inkludert. Er det noe annen vibrator e.l som bare MÅ prøves ?

 

Jeg kommer nesten men så kommer det til et punkt der alt blir så jævlig følsomt at jeg makter rett og slett ikke mere og må stoppe.

Har prøvd å oppnå orgasme alene i MANGE år.

 

Så er det når jeg har sex med samboeren min. For å være helt ærlig så vet jeg ikke om det går for meg :S Høres sikkert helt rart ut.

Men jeg føler jeg kommer på en måte for det bygger seg opp veldig så blir det veldig godt og etterpå er jeg sliten og vil slappe av. Men hvis DET er orgasme under samleie så syns jeg det er litt oppskrytt altså;)

 

Når jeg/samboer jeg stimulerer klitoris så kommer jeg altså til dette punktet hvor jeg ikke makter mere.

 

Når vi har sex så føles det ut som jeg kommer på en måte men ikke så intenst som jeg trur det ville blitt ved å få orgasme ved klitoris stimulering .

 

Does this make any sense?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være at du får en form for G-punkt-orgasme ved samleie? Det stemmer for meg at den orgasmen er mindre intens enn klitorisorgasmen. Men du bør i grunnen kjenne at du kommer..?

 

Jeg vet ikke, men når det blir for intenst for meg, så bytter jeg litt på "stillingen" av hånda, stimulerer klitoris mer indirekte. Det er jammen vanskelig å beskrive noe man bare "gjør". Jeg har alene fått orgasme siden jeg begynte å onanere i barndommen, sammen med mannen tar det litt mer tid, men vi når målet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg.. slet som en tulling selv.

 

Det som funket for meg: Lot samboeren stimulere klitoris, og når jeg kom til det punktet du nevner, så tok jeg mange rolige åndedrett og prøvde å fokusere på noe annet enn følelsen av overstimulering. Det tok noen forsøk, men plutserlig var jeg forbi det "stopp" punktet du nevner her.. Et par runder til hvor samboeren ga meg orgasme slik, så var bariera brutt, og jeg oppnådde orgasme alene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å bytte stillinger osv. Har gitt opp helt klitoris orgasmen.

Mulig det er g-punkt orgasme jeg får da..ikke vet jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved samleie får du muligens g-punkt orgasme? Når jeg får det, så er jeg ikke sikker på om jeg fikk orgasme før jeg kjenner samentrekninger der nede etter at vi er ferdig og ligger ved siden av hverandre og er slappe i kroppene.. Kjener ikke noe til "spasme" orgasme eller hva man skal kalle det når dama hyler ut i ekstase og rister/skjelver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan bruker du den? Jeg kunne heller ikke få orgasmer til jeg fikk et tips om å skaffe meg en enkel, glatt vibrator, noe lignende som dette her: http://www.usbonlinegroup.com/images/uploads/1005/0019688.jpg (er jo mange typer)

 

Legg deg så på magen med vibratoren skrudd på et tempo som du liker og legg den mellom leppene og opp over klitorisområdet. Beveg underlivet som du føler gjør godt ;) Har du sensitive brystvorter kan du stimulere dem samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...